Wydział Geodezji (GD)
Kontakt:
Grunwaldzka 8,
31-526 Kraków
Kierownictwo:
p.o. Dyrektora Wydziału
Dorota Michalik
Zastępca Dyrektora Wydziału
Andrzej Karpierz
p.o. Zastępcy Dyrektora Wydziału
Mariusz Suwaj
3
Zakres działania:
Do zakresu działania Wydziału Geodezji należą sprawy obsługi Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej, komunalizacji, podziału nieruchomości, rozgraniczeń, wyłączeń gruntów z produkcji rolnej, opłat planistycznych, numeracji porządkowej nieruchomości oraz realizacja przez Geodetę Powiatowego, podległego bezpośrednio Prezydentowi, zadań związanych z prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Zarządzenie Nr 286/2021 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 8 lutego 2021 r. w sprawie podziału na wewnętrzne komórki organizacyjne oraz szczegółowego zakresu działania Wydziału Geodezji.
Zarządzenie Nr 986/2012 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie zasad funkcjonowania Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej Miasta Krakowa.
Struktura wydziału:
Referat Koordynacyjno-Organizacyjny - GD-01
Referat Kancelaryjny - GD-02
Referat ds. Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej - GD-03
Oddział Komunalizacji - GD-04
Referat Regulacji Nieruchomości Skarbu Państwa na rzecz Gminy - GD-04-1
Referat Dokumentacji Geodezyjno-Prawnej - GD-04-2
Stanowisko ds. Regulacji Dróg Publicznych - GD-04-3
Referat Podziałów i Rozgraniczeń Nieruchomości - GD-05
Referat Wyłączeń Gruntów z Produkcji Rolnej i Postępowań dotyczących EGiB - GD-06
Referat Renty Planistycznej - GD-07
Stanowisko ds. EMUiA i Nazewnictwa Ulic - GD-08
Referat Analiz Danych PZGiK - GD-09
Referat Udostępniania Danych z Baz PZGiK - GD-10
Referat Archiwum PZGiK - GD-11
Referat Digitalizacji Materiałów PZGiK - GD-12
Referat Obsługi Prac Geodezyjnych i Koordynacji ZSOZ ECO - GD-13
Referat Aktualizacji Danych Podmiotowych Bazy EGiB oraz RCN - GD-14
Referat Aktualizacji Danych Przedmiotowych Bazy EGiB - GD-15
Referat Weryfikacji i Aktualizacji Baz PZGiK - GD-16
Referat Uzgadniania Dokumentacji Projektowej - GD-17
Uwagi:
Podstawowe informacje z zakresu procedur Wydziału Geodezji udzielne są przez Krakowskie Centrum Kontaktu pod nr tel. 12 616 55 55
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA (FAQ)
Funkcjonowanie Urzędu Miasta Krakowa w zakresie bezpośredniej obsługi klienta
OBSŁUGA MIESZKAŃCÓW I INWESTORÓW
od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.40 - 15.30
Referat Udostępniania Danych z Baz PZGiK - wejście od ul. Grunwaldzkiej
- wydawanie wypisów, wyrysów i wypisów, informacji z operatu ewidencyjnego, mapy ewidencyjnej oraz mapy zasadniczej - pok. 9, 10
- istnieje możliwość składania wniosków przez Internet
Referat Uzgadniania Dokumentacji Projektowej - wejście od ul. Zaleskiego
Obsługa osób niesłyszących:
Karolina Winnicka, Kierownik Referatu Renty Planistycznej - pok. 109
OBSŁUGA GEODETÓW UPRAWNIONYCH I RZECZOZNAWCÓW MAJĄTKOWYCH
Obsługa geodetów przez Internet - Centrum Obsługi Geodety
- rejestracja zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych - pok. 101, 103
- udostępnianie danych z zasobu geodezyjnego na wniosek i do zgłoszenia pracy geodezyjnej i kartograficznej dla jednostek wykonawstwa geodezyjnego - pok. 101, 103
- rejestracja operatów geodezyjnych i kartograficznych - pok. 103
- udostępnianie kopii materiałów archiwalnych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego na wniosek dla jednostek wykonawstwa geodezyjnego - pok. 15 oraz pomieszczenia archiwalne 08 i 016.
Obsługa rzeczoznawców majątkowych
- wydawanie materiałów z zasobu geodezyjnego i kartograficznego - pok. 7, 8 - wejście od ul. Grunwaldzkiej
OPŁATY POBIERANE PRZEZ WYDZIAŁ GEODEZJI
Wróć do komórki nadrzędnej