Uzyskaj uzgodnienie procesji, pielgrzymek lub innych imprez o charakterze religijnym w zakresie bezpieczeństwa ruchu na drogach publicznych na terenie Gminy Miejskiej Kraków, za wyjątkiem autostrad i dróg ekspresowych.
Organizatora procesji, pielgrzymki lub innej imprezy o charakterze religijnym. Usługa dotyczy kościołów wymienionych w pkt. 19 ust. 1-9 niniejszej karty usługi.
Pisemny wniosek zawierający w szczególności:
Dokumenty można złożyć w Wydziale Miejskiego Inżyniera Ruchu Urzędu Miasta Krakowa:
Nazwa | Adres | Godziny otwarcia | Umówienie wizyty | telefon |
---|---|---|---|---|
Wydział Miejskiego Inżyniera Ruchu | ul. Wielopole 1 pok. 305 31-072 Kraków | Pn-Pt 7:40-15:30 | brak | 12 616 58 08 |
Pisemne uzgodnienie lub odmowa uzgodnienia organizacji procesji, pielgrzymki lub innej imprezy o charakterze religijnym.
Rozpatrzenie wniosku bez zbędnej zwłoki jednak nie później niż w ciągu miesiąca od dnia jego złożenia kompletu wymaganych dokumentów.
Nazwa podmiotu | Struktura podrzędna |
---|---|
Wydział Miejskiego Inżyniera Ruchu | Referat Czasowej Organizacji Ruchu i Zezwoleń |
Nie dotyczy.
INFORMACJA ADMINISTRATORA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Wskazanie administratora.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych). administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jest Prezydent Miasta Krakowa z siedzibą Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków. Z administratorem może się Pani/Pan się skontaktować pod adresem jw. lub drogą elektroniczną na adres: ir.umk@um.krakow.pl
Wskazanie inspektora ochrony danych.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
adres – e-mail: iod@um.krakow.pl
adres pocztowy: Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków
Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia projektu organizacji ruchu, zatwierdzenia organizacji ruchu, nadzoru nad zgodnością istniejącej organizacji ruchu z zatwierdzoną organizacją ruchu, nadzoru i analizy istniejącej organizacji ruchu w zakresie bezpieczeństwa ruchu i jego efektywności. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 10 ust. 6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
Przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko oraz adres, a także inne dane osobowe niezbędne do realizacji ww. zadań.
Obowiązek podania danych osobowych.
Podanie danych osobowych jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa i ma charakter obowiązkowy. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości rozpatrzenia wniosku.
Informacje o odbiorcach Pani/Pana danych osobowych.
Projekt czasowej organizacji ruchu zawiera informację publiczną, podlegającą udostępnieniu na mocy przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej. Pani/Pana dane osobowe zawarte w projekcie organizacji ruchu podlegają udostępnieniu w ramach projektu organizacji ruchu. Ponadto projekt czasowej organizacji ruchu podlega udostępnieniu wykonawcy w wypadku przekazania projektu do realizacji przez organ zarządzający ruchem. Pani/Pana dane osobowe zawarte w aktach sprawy przedstawienia projektu czasowej organizacji ruchu do zatwierdzenia będą udostępniane również podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, w szczególności podmiotom uprawnionym do wglądu w akta postępowania. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych posiadających uprawnienia do ich przetwarzania.
Okres przetwarzania danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu załatwienia sprawy dla potrzeb której Pani/Pana dane zostały zebrane oraz przez czas obowiązywania czasowej organizacji ruchu, a następnie będą przetwarzane przez co najmniej 2 lata od daty przywrócenia stałej organizacji ruchu. Po tym czasie Pani/Pana dane osobowe będą archiwizowane zgodnie z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Prawa osoby, której dane dotyczą.
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące prawa:
Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.
Profilowanie.
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.