Złożenie wniosku o wyznaczenie na drodze publicznej stanowiska postojowego dla pojazdów zaopatrzonych w kartę parkingową wydaną dla osoby niepełnosprawnej.
Wniosek dotyczy wyznaczenia na drodze publicznej tzw. koperty - nieprzypisanego do osoby stanowiska postojowego wyznaczonego na drodze publicznej dla pojazdów zaopatrzonych w kartę parkingową wydaną dla osoby niepełnosprawnej.
Wnioskodawcą może być:
Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko (nazwę) oraz adres skarżącego (wnioskodawcy). W przypadku, gdy wniosek nie zawiera ww. danych, pozostawia się go bez rozpoznania.
Rozpatrując wniosek, organ bierze pod uwagę:
Przedłożenie powyższych dokumentów stanowiących załączniki do wniosku jest dobrowolne, jednakże umożliwia uzasadnienie wniosku o wyznaczenie stanowiska postojowego dla pojazdów zaopatrzonych w kartę parkingową dla osób niepełnosprawnych.
Tytuł płatność | Kwota | Forma | Nr rachunku bankowego |
---|---|---|---|
Opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa albo prokury (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej) | 17 | kasa UMK ; przelew ; płatność kartą ; poczta | 49 1020 2892 2276 3005 0000 0000 |
Dokumenty można złożyć w Wydziale Miejskiego Inżyniera Ruchu Urzędu Miasta Krakowa:
Nazwa | Adres | Godziny otwarcia | Umówienie wizyty | telefon |
---|---|---|---|---|
Wydział Miejskiego Inżyniera Ruchu | ul. Wielopole 1 pok. 305 31-072 Kraków | Pn-Pt 7:40-15:30 | brak | 12 616 58 08 |
Link do portalu | Wytyczne |
---|---|
Wniosek o wyznaczenie stanowiska postojowego na drodze publicznej dla pojazdów zaopatrzonych w kartę parkingową wydaną dla osoby niepełnosprawnej | - |
Pisemna odpowiedź z pozytywnym bądź negatywnym stanowiskiem Wydziału Miejskiego Inżyniera Ruchu. W wypadku pozytywnego stanowiska Wydziału Miejskiego Inżyniera Ruchu, sporządzany jest projekt organizacji ruchu podlegający zatwierdzeniu przez organ zarządzający ruchem. W wypadku zatwierdzenia organizacji ruchu, projekt jest przekazywany do realizacji przez Zarząd Dróg Miasta Krakowa.
W przypadku dołączenia do wniosku dokumentów zawierających informację o niepełnosprawności, osoba której dotyczy informacja o niepełnosprawności powinna wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu rozpatrzenia wniosku o wyznaczenie stanowiska postojowego dla pojazdów zaopatrzonych w kartę parkingową dla osób niepełnosprawnych.
Pisemna odpowiedź z pozytywnym bądź negatywnym stanowiskiem Wydziału Miejskiego Inżyniera Ruchu udzielana jest bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu miesiąca od dnia złożenia wniosku. W wypadku pozytywnego stanowiska Wydziału Miejskiego Inżyniera Ruchu przekazanie do zarządcy drogi zatwierdzonej organizacji ruchu do realizacji może nastąpić w terminie do 3 miesięcy od daty pisemnej odpowiedzi o pozytywnym rozpatrzeniu wniosku.
Nazwa podmiotu | Struktura podrzędna |
---|---|
Wydział Miejskiego Inżyniera Ruchu | Referat Stałej Organizacji Ruchu |
Pisemne wewnętrzne opinie Wydziału Miejskiego Inżyniera Ruchu lub zewnętrzne opinie właściwych jednostek organizacyjnych lub organów w zależności od potrzeb.
Nie dotyczy.
INFORMACJA ADMINISTRATORA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Wskazanie administratora.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych). administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jest Prezydent Miasta Krakowa z siedzibą Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków. Z administratorem może się Pani/Pan się skontaktować pod adresem jw. lub drogą elektroniczną na adres: ir.umk@um.krakow.pl
Wskazanie inspektora ochrony danych
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
adres – e-mail: iod@um.krakow.pl
adres pocztowy: Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków
Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia projektu organizacji ruchu, zatwierdzenia organizacji ruchu, nadzoru nad zgodnością istniejącej organizacji ruchu z zatwierdzoną organizacją ruchu, nadzoru i analizy istniejącej organizacji ruchu w zakresie bezpieczeństwa ruchu i jego efektywności. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 10 ust. 6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
Przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko oraz adres, a także inne dane osobowe niezbędne do realizacji ww. zadań.
Obowiązek podania danych osobowych.
Podanie danych osobowych jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa i ma charakter obowiązkowy. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości rozpatrzenia wniosku.
Informacje o odbiorcach Pani/Pana danych osobowych.
Projekt czasowej organizacji ruchu zawiera informację publiczną, podlegającą udostępnieniu na mocy przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej. Pani/Pana dane osobowe zawarte w projekcie organizacji ruchu podlegają udostępnieniu w ramach projektu organizacji ruchu. Ponadto projekt czasowej organizacji ruchu podlega udostępnieniu wykonawcy w wypadku przekazania projektu do realizacji przez organ zarządzający ruchem. Pani/Pana dane osobowe zawarte w aktach sprawy przedstawienia projektu czasowej organizacji ruchu do zatwierdzenia będą udostępniane również podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, w szczególności podmiotom uprawnionym do wglądu w akta postępowania. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych posiadających uprawnienia do ich przetwarzania.
Okres przetwarzania danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu załatwienia sprawy dla potrzeb której Pani/Pana dane zostały zebrane oraz przez czas obowiązywania czasowej organizacji ruchu, a następnie będą przetwarzane przez co najmniej 2 lata od daty przywrócenia stałej organizacji ruchu. Po tym czasie Pani/Pana dane osobowe będą archiwizowane zgodnie z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Prawa osoby, której dane dotyczą
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące prawa:
Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.
Profilowanie.
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.