Stanowiska ds. Budżetowo - Organizacyjnych (KE-03)
Wydział Kontroli Wewnętrznej i Ewidencji Mienia (KE)
Stanowisko reprezentuje:
Starszy Inspektor
Katarzyna Gadocha
Starszy Inspektor
Małgorzata Jamróz
2
Zakres działania:
Do zakresu działania Stanowisk ds. Budżetowo - Organizacyjnych (KE-03)należy:
1) opracowywanie wniosków do projektu budżetu Miasta w układzie zadań budżetowych,wprowadzanie projektów planów budżetu oraz Karty Mierników i Wskaźników do systemu informatycznego, sporządzanie sprawozdań oraz koordynacja i nadzór nad realizacją budżetu Wydziału, według zadań i klasyfikacji budżetowej;
2) sporządzanie harmonogramów dochodów i wydatków, dokonywania korekt oraz nadzórnad realizacją poszczególnych zadań wg harmonogramów, opracowywania prognoz dochodów i wydatków, obsługi aplikacji PF PRO;
3) prowadzenie ewidencji rachunków, faktur i umów, obsługa podsystemów GRU,WYBUD i WPBUD;
4) przygotowywanie dokumentacji oraz projektów umów dotyczących zlecania wykonania zadań innym podmiotom, w tym w trybie ustawy o zamówieniach publicznych;
5) opracowywanie planów zamówień publicznych Wydziału oraz obsługi aplikacji SOZP;
6) sporządzanie analiz statystycznych w zakresie działania Wydziału, w szczególności Informacji o Stanie Miasta;
7) koordynowanie działań związanych z opracowaniem, publikowaniem, a następnie aktualizowaniem informacji dotyczących Wydziału w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Krakowa;
8) prowadzenie Sekretariatu i obsługi administracyjno-biurowej Wydziału;
9) prowadzenie bieżącej ewidencji korespondencji wpływającej i wypływającej w tym obsługi elektronicznej skrzynki wydziałowej oraz koordynowanie obsługi podsystemu informatycznego do rejestracji przesyłek oraz obsługa skrzynki wydziałowej funkcjonującej w ramach aplikacji Servo-ePUAP w zakresie przewidzianym dla użytkownika posiadającego uprawnienia operatora zaawansowanego;
10) koordynowanie działań związanych z udzielaniem odpowiedzi na zapytania kierowane do Wydziału za pomocą Internetowego Dziennika Zapytań (IDZ);
11) koordynowanie działań dotyczących prowadzenia w Wydziale spraw związanych z realizacją Polityki Bezpieczeństwa Informacji oraz obsługa aplikacji informatycznej Systemu Ewidencjonowania Zbiorów, Administrowania i Monitorowania (SEZAM);
12) sporządzanie projektów upoważnień do przetwarzania danych osobowych do pracy w zbiorach danych, zgodnie z obowiązującą Polityką Bezpieczeństwa Informacji;
13) koordynowanie działań w ramach kompetencji Wydziału w zakresie udostępniania informacji publicznej;
14) koordynowanie spraw z zakresu Systemu Zarządzania Jakością w UMK i obsługaaplikacji informatycznej Portal Internetowy Systemu Zarządzania Jakością w UMK (QSYSTEM);
15) współpraca z Pełnomocnikiem Prezydenta Miasta Krakowa ds. Systemu Zarządzania Jakością oraz realizacja zadań w tym zakresie;
16) aktualizacja danych udostępnianych poprzez System Obsługi Warstwy Organizacyjnej -Integrator (INTG) w zakresie dotyczącym Wydziału;
17) koordynowanie przygotowania procedur wewnętrznych i zewnętrznych, określających tryb załatwiania spraw należących do kompetencji Wydziału oraz opracowanie projektów zarządzeń, poleceń i pism okólnych Prezydenta Miasta Krakowa, Dyrektora Magistratu oraz Dyrektora Wydziału i opracowywanie informacji w tym zakresie;
18) opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych i poleceń służbowych Dyrektora Wydziału oraz kontrola ich wykonania;
19) opracowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw Prezydenta; prowadzenie i aktualizacja wydziałowego rejestru udzielonych przez Prezydenta Miasta Krakowa upoważnień i pełnomocnictw;
20) koordynacja przygotowywania projektów kart usług/instrukcji postępowania określających tryb załatwiania spraw należących do kompetencji Wydziału; prowadzenie ewidencji kart usług/instrukcji postępowania Wydziału;
21) bieżące monitorowanie stanu ewidencji składników majątkowych Wydziału oraz wykonywanie innych zadań wynikających z instrukcji gospodarowania składnikami majątkowymi;
22) prowadzenie wydziałowego rejestru wniosków, interpelacji oraz postulatów posłów i senatorów dotyczących zadań Wydziału;
23) prowadzenie spraw związanych z postępowaniami skargowymi;
24) prowadzenie spraw osobowo-kadrowych pracowników Wydziału, tj. zakresów czynności, list obecności, książki wyjść służbowych i wyjść prywatnych, rejestru godzin nadliczbowych, wniosków o wypłatę stałych i zmiennych składników wynagrodzeń,przygotowanie dokumentacji celem naboru na wolne stanowiska urzędnicze;
25) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Wydziału oraz prowadzenie ewidencji kart badań okresowych i nadzór nad terminowością ich wykonania;
26) współpraca z Wydziałem Organizacji i Nadzoru w zakresie spraw kadrowych i socjalnych pracowników Wydziału;
27) prowadzenie i ewidencjonowanie spraw związanych z uczestnictwem pracowników Wydziału w szkoleniach, konferencjach oraz ewidencjonowanie wniosków o udział w szkoleniach;
28) prowadzenie rejestru krajowych i zagranicznych wyjazdów służbowych pracowników Wydziału;
29) prowadzenie nadzoru nad prawidłową gospodarką inwentarzową Wydziału, w tym:prowadzenie ewidencji składników majątkowych z wykorzystaniem aplikacji informatycznej Środki Trwałe (ST) oraz prowadzenie kart użytkowników urządzeń komputerowych oraz kartotek osobistego wyposażenia;
30) prowadzenie spraw związanych z wypłatą dla pracowników Wydziału ekwiwalentu za używanie odzieży i obuwia roboczego oraz pranie odzieży roboczej;
31) prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem Wydziału w materiały biurowe i inne środki niezbędne do realizacji zadań oraz obsługa aplikacji internetowej w zakresie Internetowego Systemu Zaopatrzenia Jednostek Organizacyjnych (ISZ);
32) prowadzenie spraw związanych z zamawianiem pieczątek oraz prowadzenie rejestru pieczątek Wydziału;
33) prowadzenie biblioteki Wydziału oraz prowadzenie obsługi w tym zakresie w aplikacji System Obsługi Księgozbioru Urzędu (SOKU);
34) zgłaszanie spraw i awarii dotyczących Wydziału poprzez aplikację informatyczną Obsługa Budynków Urzędu Miasta Krakowa (OBUD);
35) koordynowanie spraw dotyczących monitorowania czasu pracy w aplikacji Rejestracja Czasu Pracy (RCP);
36) koordynowanie przygotowania projektów procedur zewnętrznych i wewnętrznych określających tryb załatwiania spraw należących do kompetencji Wydziału oraz prowadzenie rejestru procedur zewnętrznych i wewnętrznych Wydziału;
37) Przygotowywanie materiałów i informacji prasowych, współpraca z komórką właściwą ds. kontaktów z mediami;
38) wykonywanie poleceń przełożonego w sprawach nieuregulowanych zakresem działania.
Wróć do komórki nadrzędnej