Wydział Geodezji
Referat Obsługi Prac Geodezyjnych i Koordynacji ZSOZ ECO
Adres siedziby:
Grunwaldzka 8, 31-526 Kraków
Zakres działania:a) Sprawowanie funkcji Gospodarza Systemu ZSOZ w zakresie funkcjonalnym: Geo Info Mapa, Geo Info Ośrodek, ZSOZ-ECO;
b) Sprawowanie funkcji Koordynatora nadawania uprawnień w Wydziale Geodezji do Systemu ZSOZ w zakresie: Geo Info Mapa, Geo Info Ośrodek, EMUiA, ZSOZ-ECO;
c) Sprawowanie funkcji Administratora Technicznego (AT) w ZSOZ-ECO;
d) Obsługa w systemie informatycznym SI UMK wniosków F-11 i oświadczeń F-29
w zakresie ZSOZ-ECO (Centrum Obsługi Klienta);
e) Obsługa systemu SEZAM w zakresie działania GD i podmiotów ubiegających się o dostęp do SI UMK w zakresie usługi ZSOZ i ECO;
f) Przeprowadzanie testów wdrażanych nowych wersji Systemu ZSOZ i ECO;
g) Wsparcie i przygotowywanie niezbędnych informacji i wytycznych technicznych dla Wydziału Geodezji, innych Wydziałów UMK oraz jednostek zewnętrznych korzystających z baz PZGiK w systemie ZSOZ;
h) Sporządzanie zestawień, ankiet, map przeglądowych i informacji na potrzeby działania Wydziału Geodezji w zakresie PZGiK;
i) Zasilanie PRG danymi z PZGiK;
j) Udział w pracach związanych z integracją usług pozyskujących dane z innych rejestrów publicznych na potrzeby PZGiK;
k) Współpraca z jednostkami wykonawstwa geodezyjnego w zakresie modułu AWD (Aplikacja Wymiany Danych) Systemu ZSOZ służącego do wymiany danych z GODGiK;
l) Koordynowanie i wsparcie techniczne prac związanych z aktualizacją baz PZGiK realizowanych w trybie modernizacji (duże opracowania);
m) Uczestniczenie w projektach i przetargach dotyczących PZGiK;
n) Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych w systemie informatycznym w zakresie przyjęcia i zaewidencjonowania;
o) Obsługa zgłoszeń uzupełniających;
p) Wydawanie danych i informacji do Jednostek Wykonawstwa Geodezyjnego;
q) Udostępnienie kopii baz danych do zgłoszonych prac geodezyjnych, z inicjatywy wykonawcy uzgodnienie listy materiałów niezbędnych lub przydatnych do wykonania tych prac;
r) Zgłaszanie do Referatu Analiz Danych PZGiK (GD-09) rozbieżności obiektów w bazach danych zasobu geodezyjnego i kartograficznego w celu udzielenia odpowiednich informacji do zgłoszonych prac geodezyjnych;
s) Udostępnianie jednostkom wykonawstwa geodezyjnego danych i informacji w zakresie wniosków na materiały do wykonywania prac nie podlegających zgłoszeniu;
t) Współpraca z Referatem Weryfikacji i Aktualizacji Baz PZGiK (GD-16) w zakresie uzgadniania materiałów zasobu udostępnianych do prac geodezyjnych;
u) Naliczanie stosownych opłat za czynności związane z udostępnianiem danych z baz PZGiK, wydanie Dokumentu Obliczenia Opłaty;
v) Obsługa wniosków o uzgadnianie oznaczeń nowo projektowanych działek;
w) Rejestrowanie operatów technicznych wpływających do GODGiK zawierających wyniki prac geodezyjnych;
x) Rejestracja zawiadomień o przekazaniu wyników zgłoszonych prac geodezyjnych;
y) Rejestracja wniosków o umieszczenie na tablicy ogłoszeń i publikację w Biuletynie Informacji Publicznej informacji dotyczących zawiadomień o czynnościach ustalenia granic składanych przez jednostki wykonawstwa geodezyjnego.
Wstecz