Przejdź do strony głównej
Przejdź do treści
Przejdź do menu lewego
Przejdź do menu górnego
Przejdź do wyszukiwarki
czcionka:
A
A
A
kontrast:
Miasto Kraków
Szukaj w bip
Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Mapa strony
zaloguj
Strona główna
Władze i miasto
Urząd Miasta Krakowa
Jednostki miejskie
Finanse i mienie
Strategie, polityki, programy
e-Urząd
Struktura UMK
Stanowiska specjalistyczne
Dostępność
Koordynator dostępności
Dostępność architektoniczna
Raport o stanie zapewniania dostępności
Deklaracja dostępności
Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Prawo
Oświadczenia majątkowe
Praca w UMK
Rejestry i ewidencje
Kontrole, Skargi, Petycje, Audyt
Archiwum UMK
ISO w Urzędzie Miasta Krakowa
Ogłoszenia i Komunikaty
Strona Główna
Urząd Miasta Krakowa
Struktura UMK
Zobacz też:
Godziny pracy UMK
Wydział Podatków i Opłat
Referat ds. Księgowości Należności Cywilnoprawnych i Innych Dochodów Gminy
Symbol:
PD-02-4
Adres siedziby:
Aleja Powstania Warszawskiego 10, 31-541 Kraków
12-616-9480, 79-701-8750
Kontakt:
www.bip.krakow.pl/idz
Kierownik Referatu:
Elżbieta Szlachta
Zakres działania:
prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej na podstawie dowodów księgowych w zakresie:
opłaty za wieczyste użytkowanie gruntów gminy,
opłaty za użytkowanie,
opłaty za wejście w teren,
opłaty za ustanowienie służebności drogi koniecznej,
opłaty za elaborat szacunkowy,
czynszu dzierżawnego,
opłaty za najem,
odpłatnego nabycia prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości,
opłaty za przekształcenie wieczystego użytkowania w prawo własności,
opłaty za bezumowne korzystanie,
udziału we współwłasnościach,
opłaty za wynajem sali,
wpływów ze sprzedaży składników majątkowych,
opłaty za media,
opłaty ryczałtowej,
pozostałych opłat;
sporządzanie sprawozdań budżetowych z zakresu działania referatu;
zwrot nadpłat;
prowadzenie postępowań przedegzekucyjnych (egzekucja miękka, wezwań do zapłaty, upomnienia, tytułów wykonawczych);
wydawanie zaświadczeń i udzielanie informacji;
prowadzenie ewidencji sprzedaży towarów i usług;
sporządzanie deklaracji z należnego podatku VAT w zakresie działania Wydziału;
prowadzenie spraw związanych z księgowaniem należności wynikających z umów, na mocy których Gmina wnosi aport do innych jednostek;
przygotowanie informacji do zgłoszenia wierzytelności w związku z toczącymi się postępowaniami upadłościowymi;
przekazywanie dochodów;
koordynacja prac wdrożeniowych systemów obsługujących działalność finansową w komórkach UMK;
współpraca z gospodarzami i administratorami technicznymi podsystemów, uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, szkolenie użytkowników;
analiza potrzeb i oczekiwań decydentów i użytkowników;
opiniowanie każdorazowego zakupu nowego systemu informatycznego z zakresu obsługi finansowo-księgowej lub jego modyfikacji.
Wstecz
Ochrona danych osobowych
Udostępnianie informacji na wniosek
Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
Deklaracja dostępności
Polityka dotycząca cookies i podobnych technologii