Numer zamówienia OZ.271.214.2018.MZY
Zamawiający:Gmina Miejska Kraków - Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
zaprasza do złożenia ofert
1. Dane Zamawiającego:
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie na rzecz:
Gminy Miejskiej Kraków z siedzibą Pl. Wszystkich Świętych 3-4 , 31-004 Kraków
NIP: 676-101-37-17, REGON: 351554353
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34, 31-572 Kraków
tel. /12/ 68-68-000,
fax: /12/ 645-12-70
e-mail: grodzki@gupkrakow.pl
adres strony internetowej: www.gupkrakow.pl, https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28
godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:45 – 14:45
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa mebli do pomieszczeń Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie
Szczegółowy opis przedmiotu zapytania ofertowego stanowi Załącznika nr 1 do Zapytania ofertowego
Miejsce dostawy: ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków
kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 39130000-2 Meble biurowe
3. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w nieprzekraczalnym terminie: do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy.
Wykonawca, którego oferta okaże się najkorzystniejsza i uzyska najwyższą ilość punktów, zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie do 7 dni od dnia ogłoszenia na stronie internetowej oraz w BIP Zamawiającego, protokołu z przeprowadzonego Zapytania ofertowego.
4. Warunki udziału w postępowaniu
Nie określono warunków udziału w postępowaniu
5. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert i wybierze najkorzystniejszą ofertę jedynie spośród ofert uznanych za ważne i spełniające wymogi formalne.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium: cena (brutto) - 100% znaczenia.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów.
Sposób oceny oferty:
W kryterium ceny punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:
oferta z najniższą ceną brutto wśród ofert ważnych i nieodrzuconych
cena brutto badanej oferty , a wynik x 100
Wyniki obliczeń będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów.
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
6. Opis sposobu obliczania ceny ofert:
Wg Zamawiającego cena oferty to całkowita cena brutto wyrażona w jednostkach pieniężnych - tylko w złotych polskich (PLN) i uwzględniająca podatek od towarów i usług (z podaniem obowiązującej stawki procentowej podatku odnośnie każdej pozycji wyszczególnionej w Opisie przedmiotu zamówienia-załącznik nr 1 do Zapytania i w odpowiedniej rubryce Kosztorysu ofertowego-załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego).
Ewentualne rabaty, upusty, promocje itp. muszą być zawarte w cenie oferty.
Cena oferty będzie wyrażona liczbowo z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku (brutto) i również zapisana słownie.
Cena oferty będzie określona wyłącznie w walucie polskiej. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej.
7. Zmiana treści zapytania ofertowego:
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego.
Zmiana treści Zapytania ofertowego zostanie bez zbędnej zwłoki zamieszczona na stronach internetowych:
i będzie wiążąca dla Wykonawców.
8. Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego:
Zamawiający udzieli wyjaśnień odnośnie treści Zapytania ofertowego, gdy Wykonawca zwróci się
o nie w terminie nie później niż do 17.07.2018 r., w formie pisemnej
Treść pytań i wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego zostaną zamieszczone na stronach internetowych:
i będzie to wiążące dla Wykonawców.
9. Termin, do którego należy składać oferty:
Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 lipca 2018 r., godz. 10.00
10. Opis sposobu przygotowania ofert:
Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymogami określonymi w tym dokumencie.
11. Sposób porozumiewania się stron
Oferty, dokumenty i inne pisma należy dostarczyć Zamawiającemu w następujący sposób:
12. Zamawiający nie uwzględni ofert:
13. Wynik postępowania
Zamawiający o wyborze oferty najkorzystniejszej, poinformuje zamieszczając informację o wynikach postępowania, na stronach internetowych, pod adresami:
14. Osoby wyznaczone do kontaktów
Pan Tomasz Węgrzyn tel. /12/ 68-68-223 – w zakresie przedmiotu zamówienia
Pani Małgorzata Zyzik tel. /12/ 68-68-217 – w zakresie procedury
15. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione przed zawarciem umowy
Nie przewidziano
16. Załączniki do zapytania ofertowego
17. Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI: