Numer zamówienia OZ.271.51.2018.MKE
Zapytanie ofertowe
na usługę obsługi serwisowej drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz wynajem 14 szt. drukarek na potrzeby Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie
Zamawiający – Gmina Miejska Kraków - Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
zaprasza do złożenia ofert
1. Dane Zamawiającego:
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie na rzecz:
Gminy Miejskiej Kraków, Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków
NIP: 676-101-37-17, REGON: 351554353
tel. (12) 68 68 000
fax (12) 645 12 70
e-mail: grodzki@gupkrakow.pl
adres strony internetowej: www.gupkrakow.pl , https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28
godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45 – 14.45
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Usługa polegająca na obsłudze serwisowej drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych znajdujących się w posiadaniu Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie ( opisanych w załącznik 1a do Zapytania ofertowego – Wykazie urządzeń znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego ) oraz wynajem 14 szt. drukarek laserowych monochromatycznych opisanych w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zapytania ofertowego stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
Miejsce świadczenia usługi:
Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
50323000-5 Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
48421000-5 Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami
30232110-8 Drukarki laserowe
3. Termin wykonania zamówienia
Usługa świadczona będzie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r. lub do dnia przekroczenia ilości oszacowanych przez Zamawiającego wydruków, w zależności co wystąpi pierwsze.
Wykonawca, którego oferta okaże się najkorzystniejsza zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie do 7 dni od dnia ogłoszenia protokołu z przeprowadzonego Zapytania ofertowego na stronie internetowej oraz w BIP Zamawiającego.
4. Warunki udziału w postępowaniu
Wykonawca wykaże:
1. Dysponowanie potencjałem ludzkim umożliwiającym świadczenie usług,
2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu Zapytania ofertowego, tj. w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu ( a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie ) należycie wykonali ( rozpoczęli i zakończyli ) co najmniej dwie usługi o zakresie zbieżnym z zakresem przedmiotowym niniejszego Zapytania ofertowego, o wartości co najmniej 25 tys. zł brutto każde.
W celu wykazania spełnienia powyższych warunków Wykonawca wypełni i złoży „Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem ludzkim” oraz „Wykaz wykonanych usług”, których wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego. Do „Wykazu wykonanych usług” Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające realizację wykazanych przez niego usług.
5. Kryteria oceny ofert
Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert uznanych za ważne, spełniających wymogi formalne.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: cena ( brutto ) - 100% znaczenia.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
Sposób oceny ofert:
W kryterium ceny punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:
Ocena punktowa = ( najniższa łączna cena brutto spośród ważnych i nieodrzuconych ofert / cena brutto badanej oferty ) x 100
Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
6. Opis sposobu obliczania ceny ofert
Cena oferty będzie obliczona jako całkowita cena brutto ( z obowiązującym podatkiem od towarów i usług ).
Cena oferty będzie uwzględniać wszystkie zobowiązania i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Ewentualne zniżki, upusty, rabaty itp. muszą być zawarte w cenie oferty.
Cena oferty będzie wyrażona liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku ( brutto ).
Cena oferty będzie określona wyłącznie w złotych polskich. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej.
7. Zmiana treści zapytania ofertowego
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego.
Zmiana treści Zapytania ofertowego zostanie niezwłocznie opublikowana na stronach internetowych:
i będzie wiążąca dla Wykonawców.
8. Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego
Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że Wykonawca zwróci się o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego nie później niż do dnia 15.03.2018 r. r, w jednej z form, o których mowa w pkt 11.
Treść pytań wraz z wyjaśnieniami treści Zapytania ofertowego zostaną opublikowane na stronach internetowych:
i będą wiążące dla Wykonawców.
9. Termin, do którego należy składać oferty
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.03.2018 r. r. godz. 10.00
10. Opis sposobu przygotowania ofert
Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Ewentualne poprawki w treści oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Oferta powinna być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Integralną częścią oferty jest wypełniony oraz podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy:
Formularz ofertowy – stanowiący Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego,
zaakceptowany Wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego,
„Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem ludzkim”, „Wykaz wykonanych usług” stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego,
Odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP potwierdzający formę prowadzonej działalności Wykonawcy,
Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeśli osoba pełnomocnika nie jest wskazana jako upoważniona do reprezentacji we właściwym rejestrze lub CEiDG.
Oferty nie zawierające wymaganych załączników, wypełnione w sposób niezgodny z treścią Zapytania ofertowego bądź nieuzupełnione – zostaną odrzucone.
Przyjmowane będą wyłącznie oferty pisemne.
Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie, pod warunkiem że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku Wykonawca powinien dodatkowo umieścić informację „Zmiana oferty”.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
11. Sposób porozumiewania się stron
Oferty wraz załącznikami należy składać w formie pisemnej w sposób określony w pkt 18
i dostarczyć ( pocztą, kurierem lub osobiście ) do siedziby Zamawiającego na adres: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków do pok. 119 – Dziennik Podawczy – od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45-14.45.
Wszelką korespondencję za wyjątkiem ofert ( np. zaświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania, inne informacje ) należy przekazywać do Zamawiającego w jednej z poniższych form:
12. Zamawiający nie uwzględni ofert
Wykonawców, którzy złożą więcej niż jedną ofertę w prowadzonym postępowaniu,
Nieodpowiadających warunkom postępowania,
Złożonych po terminie.
13. Wynik postępowania
Po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający zamieści zawiadomienie o wyniku postępowania na stronach internetowych:
14. Osoby wyznaczone do kontaktów
W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
Pan Tomasz Węgrzyn – tel. (12) 68 68 223
W sprawach proceduralnych ( formalno-prawnych ):
Pan Mateusz Kęsek – tel. (12) 68 68 217
15. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione przed zawarciem umowy
Nie przewidziano.
Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej przez zainteresowanych złożeniem oferty Wykonawców celem zapoznania się z warunkami lokalowo-organizacyjnymi mogącymi mieć wpływ na realizację Zapytania ofertowego. Przeprowadzenie wizji lokalnej będzie możliwe po indywidualnym umówieniu pod nr tel. (12) 68 68 223 w terminie do dnia 15.03.2018 r.
16. Załączniki do zapytania ofertowego
Szczegółowy opis przedmiotu zapytania ofertowego – załącznik nr 1,
Wykaz urządzeń znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego – załącznik nr 1a,
Formularz ofertowy – załącznik nr 2,
Wzór umowy – załącznik nr 3,
„Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem ludzkim” oraz „Wykaz wykonanych usług” - załącznik nr 4.
17. Informacje dodatkowe
Złożenie Zapytania ofertowego, jak też otrzymywanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez Gminę Miejską Kraków ( nie rodzi skutków prawnych zawarcia umowy ).
Oferty Wykonawców uzyskane w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe mogą stanowić podstawę do udzielenia zamówienia albo być podstawą do dalszych negocjacji.
18. Sposób składania ofert w formie pisemnej
Ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie lub opakowaniu i na kopercie lub opakowaniu umieścić następujące informacje:
............................................
nazwa i adres Wykonawcy
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
ul. Wąwozowa 34
31-752 Kraków
Oferta na „Usługę obsługi serwisowej drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz wynajem 14 szt. drukarek na potrzeby Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie”. Nie otwierać przed dniem 16.03.2018 r. do godz. 10.00.
ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zapytania ofertowego
Załącznik nr 1A - wykaz urządzeń
Załącznik nr 2 - formularz ofertowy
Załącznik nr 4 - „Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem ludzkim” oraz „Wykaz wykonanych usług”