Kraków, dnia 25.10.2017 r.
Wszyscy uczestnicy postępowania
Dotyczy: Zapytania ofertowego na dostawę materiałów biurowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie. Nr zamówienia: OZ.271.326.2017.MKE
Zamawiający – Grodzki Urząd Pracy w Krakowie – przekazuje treść pytań z odpowiedziami:
Pytanie nr 1
W związku z przystąpieniem do zapytania zwracam się z następującymi pytaniami:
Poz. 34 do 36
Zamawiający wymaga 20 opakowań po 12 sztuk klipów czy 20 sztuk klipów? Opis jest sprzeczny.
Poz. 50
Grafity do ołówków nie są sprzedawane na sztuki tylko na fiolki, które zawierają 12 sztuk grafitów. Proszę o weryfikację pozycji.
Poz. 64
Zamawiający wymaga 10 opakowań po 25 sztuk wąsów czy 10 sztuk wąsów? Opis jest sprzeczny.
Odpowiedź:
W poz. 34 do 36 załącznika nr 1 do zapytania ofertowego - „Szczegółowym opisie przedmiotu zapytania ofertowego” oraz załącznika nr 3 do zapytania ofertowego - „Wzorze kosztorysu ofertowego” Zamawiający wymaga dostawy 20 opakowań, zawierających po 12 sztuk klipów biurowych każde.
W poz. 50 załącznika nr 1 do zapytania ofertowego - „Szczegółowym opisie przedmiotu zapytania ofertowego” oraz załącznika nr 3 do zapytania ofertowego - „Wzorze kosztorysu ofertowego” Zamawiający wymaga dostawy 10 opakowań, zawierających po 12 sztuk wkładów ( grafitów ) do ołówków każde.
W poz. 64 załącznika nr 1 do zapytania ofertowego - „Szczegółowym opisie przedmiotu zapytania ofertowego” oraz załącznika nr 3 do zapytania ofertowego - „Wzorze kosztorysu ofertowego” Zamawiający wymaga dostawy 10 opakowań, zawierających po 25 sztuk wąsów do skoroszytów każde.
Stosowna modyfikacja treści zapytania ofertowego została zamieszczona na stronie internetowej oraz Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego i jest wiążąca dla Wykonawców.
Ponadto informuję, że termin do którego należy składać oferty został przedłużony do dnia 2.11.2017 r. godz. 12.00.