Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://www.bip.krakow.pl
http://www.gupkrakow.pl
Ogłoszenie nr 581593-N-2017 z dnia 31.08.2017
Kraków: „SPRZEDAWCA – FAKTURZYSTA”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej tak
Nazwa projektu lub programu
„Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy na terenie Gminy Miejskiej Kraków (III)” – Działanie 8.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych – nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 351554353, ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48126868 216, e-mail zamowienia-publiczne@gupkrakow.pl, faks +48126451270.
Adres strony internetowej (URL):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) - tak
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia - tak
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony – więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie - nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Inny sposób:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w niniejszym postępowaniu pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej podpisanych własnoręcznym podpisem.
Adres:
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, Dziennik Podawczy, pok nr 119, parter
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne – nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „SPRZEDAWCA – FAKTURZYSTA”
Numer referencyjny: Nr zam: OZ.271.241.14.2017.MJ.Szkol.Gr.EFS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny – nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: wykonanie 140 godzinnego szkolenia kompleksowego w zakresie przygotowania do wykonywania pracy na stanowisku sprzedawcy z uwzględnieniem obsługi komputera i komputerowych programów fakturujących oraz urządzeń fiskalnych dla łącznej liczby 10 osób bezrobotnych w jednej grupie szkoleniowej w IV kwartale 2017 r. (termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia: październik 2017 r.) pod nazwą: „SPRZEDAWCA – FAKTURZYSTA”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 80.40.00.00-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta: PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
od dnia zawarcia umowy do 31.10.2017 r., jednak nie wcześniej niż od 01.10.2017 r.
II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający nie stosuje wymagań w zakresie art. 29 ust. 3a P.z.p.
usługi szkoleniowe świadczone są zarówno przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, jak i na podstawie umowy cywilnoprawnej, a relacja pracowniczego podporządkowania nie jest podstawowym, ani niezbędnym elementem świadczenia usług szkoleniowych.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2) i ust. 1b pkt 1) P.z.p., w zakresie: posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1065 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2) i ust. 1b pkt 3) P.z.p., w zakresie: posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
- należycie wykonali/wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi szkoleniowe (szkolenia grupowe) dla co najmniej 5 osób każda w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 3 000,00 zł każda.
- dysponują na czas realizacji zamówienia lokalem mieszczącym się na terenie miasta Krakowa, w którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia, spełniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tj. Dz.U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.) oraz zapewniającym warunki organizacyjne i techniczne umożliwiające udział w kształceniu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, w rozumieniu obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994 r. (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1422) w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych.
Lokal musi posiadać niezbędne dla wykonania niniejszego zamówienia pomieszczenia, w tym wymagane:
b.1) sala wykładowa – do przeprowadzania zajęć teoretycznych (wymagana minimum jedna) powinna być wyposażona w szczególności w: projektor multimedialny, ekran, laptop, tablicę wiszącą i tablicę stojącą typu flipchart, stoliki, krzesła - zapewniająca warunki organizacyjne i techniczne umożliwiające udział w kształceniu osób niepełnosprawnych, w tym niepełnosprawnych
ruchowo;
b.2) sala komputerowa – do przeprowadzania zajęć praktycznych (wymagana minimum jedna), wyposażona w minimum 10 standardowych stanowisk komputerowych z pełnym legalnym, licencjonowanym oprogramowaniem klasy niezbędnej do realizacji zamówienia (obsługa sieci Internet, poczta elektroniczna, pakiet Microsoft Office 2010 Professional lub wyższej klasy, w tym edytor tekstu Word 2010, arkusz kalkulacyjny Excel 2010, program Symfonia Handel, program CDN OPTIMA lub inny komputerowy program do fakturowania), połączonych w sieć ze stałym łączem internetowyn. Programy komputerowe w wersji co najmniej edukacyjnej. W okresie trwania szkolenia programy muszą mieć zapewnioną ważną aktualizację związaną ze wszelkimi zmianami w obowiązujących przepisach prawa dotyczących przedmiotu zamówienia (tzw. zaktualizowana wersja programu). Sala dodatkowo wyposażona w urządzenia fiskalne przeznaczone do realizacji zamówienia – minimum trzy różne urządzenia fiskalne (różne modele kas i drukarek fiskalnych). Wykonawca udostępnia czytnik kodu kreskowego oraz terminal płatniczy. Sala przygotowana do prowadzenia zajęć w grupie, zapewniająca warunki organizacyjne i techniczne umożliwiające udział w kształceniu osób niepełnosprawnych, w tym niepełnosprawnych ruchowo;
b.3) pozostała część lokalu przeznaczona do realizacji zamówienia, w tym zaplecze socjalne i sanitarne – zapewniające również warunki organizacyjne i techniczne umożliwiające udział w kształceniu osób niepełnosprawnych, w tym niepełnosprawnych ruchowo.
- dysponują na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jednym wykładowcą i co najmniej jednym instruktorem skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne w celu prawidłowej realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że zarówno wykładowca jak i instruktor musi poza kwalifikacjami zawodowymi posiadać formalne przygotowanie pedagogiczne. Osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego muszą posiadać udokumentowane co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: 1. wszyscy Wykonawcy – formularz ofertowy, załącznik nr 2 do SIWZ; 2. od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona - wykaz osób (załącznik nr 8 do SIWZ), na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOSCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
UWAGA - PODMIOTY ZAGRANICZNE
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKLADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- oświadczenie wykonawcy o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ).
- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ) - wymagany szczegółowy opis lokalu i jego odpowiedniej dostępności dla osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo oraz wymagany szczegółowy opis każdej z proponowanych przez Wykonawcę sal tj. wykładowej oraz komputerowej i ich odpowiedniej dostępności dla osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo oraz wymagany szczegółowy opis pozostałej części lokalu, w tym zaplecza socjalnego i sanitarnego i jego odpowiedniej dostępności dla osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo.
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)
A. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wraz z dokumentami wymienionymi w Rozdziale X pkt 6 lit. a), b), c) SIWZ, tj. częścią programową, w której Wykonawca przedstawi: cele szkolenia, wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, w tym zdrowotne, szczegółowy program szkolenia - wg schematu stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ, opis sposobu sprawdzania nabytej wiedzy przez uczestników szkolenia w zakresie objętym programem szkolenia (egzamin wewnętrzny), informację o posiadaniu nadzoru służącego podnoszeniu jakości szkoleń; częścią techniczną, w której Wykonawca przedstawi: ilość i rodzaj materiałów i środków dydaktycznych jakie otrzyma każdy uczestnik szkolenia na własność w celu prawidłowej realizacji zamówienia – wymagany wykaz, wykaz literatury, ilość i rodzaj niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych dostępnych dla uczestników szkolenia, których nie otrzymają na własność – wymagany wykaz, wzory ankiet dla uczestników szkolenia służące do jego oceny, wzory wydawanych zgodnie z prawem dokumentów końcowych dla uczestników szkolenia, w tym zaświadczenia, suplementu do zaświadczenia, ologowanego certyfikatu; częścią kosztorysową, w której Wykonawca przedstawi szczegółową kalkulację kosztów szkolenia oraz dokumentami wymienionymi w Rozdziale XII pkt 2 SIWZ, tj. certyfikatami jakości usług (akredytacja, ISO, inny równoważny).
2. Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
B. Oprócz dokumentu, o którym mowa w sekcji III.3) ogłoszenia powyżej, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć w ofercie pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, w odniesieniu do określonego warunku udziału w postepowaniu – jeżeli dotyczy. Zobowiązanie musi być złożone na piśmie w oryginale. Treść zobowiązania podmiotu powinna określać w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
C. W terminie trzech dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 P.z.p, Wykonawca zobowiązany jest złożyć, bez dodatkowego wezwania: oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może wraz ze złożeniem oświadczenia przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.
UWAGA
1. Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.
2. W przypadku Wykonawców, którzy nie należą do żadnej grupy kapitałowej (co oznacza brak powiązań zarówno kapitałowych jak i osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 r poz. 229 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza złożenie ww. oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji podmiotowej Wykonawcy, zobowiązany jest on niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego.
D. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takiej sytuacji – oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.3., III.5. i III.7. ogłoszenia - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika.
1) kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz zdolności techniczne lub zawodowe, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą posiadać łącznie.
2) każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wskazane w sekcji III.3. ogłoszenia, w sekcji III.7.pkt C ogłoszenia, w sekcji III.4.ogłoszenia.
2) dokument wskazany w sekcji III.5. ogłoszenia składają ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument.
3) dokumenty wskazane w sekcji III.7. pkt A.2., w sekcji III.7.pkt B ogłoszenia – jeżeli dotyczy.
4) dokument, o którym mowa w sekcji III.7.pkt A.1. ogłoszenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnesrtwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: nie
Przewiduje sie pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidywany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego 30
Certyfikaty jakości usług 10
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) – tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielania zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloatapowa
etap nr czas trwania etapu
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w § 15 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
- Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności:
- Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w przypadku, gdy niezbędna jest zmiana osób przewidzianych do realizacji Umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy. Zastosowanie ma pkt 7 ppkt 2) Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia.
- Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 P.z.p.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowanu:
Data: 07/09/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europesjkiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całosci lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 1A - program szkolenia
Załącznik nr 1C i 1D - wzór zaświadczenia i suplementu
Załącznik nr 1E - certyfikat o ukończeniu kursu
Załącznik nr 2 - formularz ofertowy
Załącznik nr 3 - oświadczenie - wykluczenie
Załącznik nr 4 - oświadczenie- spełnianie warunków
Załącznik nr 5 - grupa kapitałowa
Załącznik nr 7 - wykaz narzędzi
SIWZ – SPRZEDAWCA - FAKTURZYSTA - 2017 r.