Kraków, dnia 18 sierpnia 2017 r. Numer zamówienia OZ.271.203.2017.MKE
Zapytanie ofertowe
na remont ośmiu pomieszczeń biurowych w budynku Grodzkiego Urzędu Pracy
w Krakowie
Zamawiający – Gmina Miejska Kraków - Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
zaprasza do złożenia ofert
1. Dane Zamawiającego:
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie na rzecz:
Gminy Miejskiej Kraków, Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków
NIP: 676-101-37-17, REGON: 351554353
tel. (12) 68 68 000
fax (12) 645 12 70
e-mail: grodzki@gupkrakow.pl
adres strony internetowej: www.gupkrakow.pl , https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28
godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45 – 14.45
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Remont ośmiu pomieszczeń biurowych w budynku Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie, w siedzibie zlokalizowanej przy ul. Wąwozowej 34 w Krakowie. Budynek Urzędu składa się z 3 kondygnacji ( tj. piwnica, parter, I piętro ). Pomieszczenia przeznaczone do remontu o nr pokoju: 231, 232/D, 232/S, 232/Z, 229, 242, 247, 248 o łącznej powierzchni 163,95m2 zlokalizowane są na I piętrze budynku, w którym nie ma windy ( załącznik nr 5 – plan sytuacyjny I piętra ). Ruch pieszy i materiałów budowlanych będzie odbywał się wewnętrzną klatką schodową o szerokości 2,58 m. Przed budynkiem znajduje się parking samochodowy, z którego Wykonawca będzie mógł bezpłatnie korzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja:
Zamawiający wymaga, by osoby które Wykonawca skieruje do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w przedmiarze robót ( załącznik nr 3 ) zostały przez niego zatrudnione na podstawie umów o pracę lub zostały z nimi zawarte stosowne umowy cywilnoprawne.
Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do wezwania Wykonawcy do przedłożenia oświadczeń oraz innych określonych umową dowodów potwierdzających fakt zawarcia z osobami wykonującymi przedmiot zamówienia odpowiednio umów o pracę lub umów cywilnoprawnych.
Miejsce wykonania roboty budowlanej: ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków.
Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45.45.30.00 - 7 - roboty remontowe,
45.43.21.00 - 5 - kładzenie i wykładanie podłóg,
45.44.21.00 – 8 – roboty malarskie,
45.41.00.00 - 4 – tynkowanie.
3. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, by zamówienie było wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy.
4. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający łącznie następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie znajdują się w stanie upadłości oraz nie znajdują się w stanie likwidacji;
2. Posiadają udokumentowane doświadczenie obejmujące należyte wykonanie w okresie ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez Wykonawcę działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu kompleksowych remontów wymagających przeprowadzenia prac posadzkarskich, murarskich, tynkarskich i malarskich o wartości co najmniej 20.000 zł każda,
3. Zamawiający wymaga, by osoby które Wykonawca skieruje do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w przedmiarze robót ( załącznik nr 3 ) zostały przez niego zatrudnione na podstawie umów o pracę lub zostały z nimi zawarte stosowne umowy cywilnoprawne.
Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej opisanych warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
5. Kryteria oceny ofert
Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert uznanych za ważne, spełniających wymogi formalne.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: cena ( brutto ) - 100% znaczenia.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
Sposób oceny ofert:
W kryterium ceny punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:
Ocena punktowa = ( najniższa cena brutto spośród ważnych i nieodrzuconych ofert / cena brutto badanej oferty ) x 100
Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
6. Opis sposobu obliczania ceny ofert
Cena oferty będzie obliczona jako całkowita cena brutto ( z obowiązującym podatkiem od towarów i usług ).
Cena oferty będzie uwzględniać wszystkie zobowiązania i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Ewentualne zniżki, upusty, rabaty itp. muszą być zawarte w cenie oferty.
Cena oferty będzie wyrażona liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (brutto ).
Cena oferty będzie określona wyłącznie w złotych polskich. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej.
7. Zmiana treści zapytania ofertowego
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego.
Zmiana treści Zapytania ofertowego zostanie niezwłocznie opublikowana na stronach internetowych:
i będzie wiążąca dla Wykonawców.
8. Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego
Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że Wykonawca zwróci się o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego nie później niż do dnia 31.08.2017 r. godz. 12.00, w jednej z form, o których mowa w pkt 11.
Treść pytań wraz z wyjaśnieniami treści Zapytania ofertowego zostaną opublikowane na stronach internetowych:
i będą wiążące dla Wykonawców.
9. Termin, do którego należy składać oferty
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 4.09.2017 r. godz. 10.00
10. Opis sposobu przygotowania ofert
Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Ewentualne poprawki w treści oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Oferta powinna:
być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy,
zawierać oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa ( jeśli dotyczy )
zawierać adres siedziby Wykonawcy, numer telefonu, adres e-mail, numer NIP
Oferta Wykonawcy będzie zawierać:
Formularz ofertowy – stanowiący Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego,
Kosztorys ofertowy, sporządzony przez Wykonawcę w oparciu o Przedmiar robót, stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
Zaakceptowany przez Wykonawcę Wzór umowy - stanowiący załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.
Oświadczenia lub dokumenty Wykonawcy – według Wykazu oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 6.
Oferty nie zawierające wymaganych załączników, wypełnione w sposób niezgodny z treścią Zapytania ofertowego bądź nieuzupełnione o wymaganą treść – zostaną odrzucone.
Ofertę można złożyć w jednej z form, o których mowa w pkt 11.
Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie, pod warunkiem że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku Wykonawca powinien dodatkowo umieścić informację „Zmiana oferty”.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
11. Sposób porozumiewania się stron
Korespondencję ( np. zaświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania, inne informacje ) należy przekazywać do Zamawiającego w jednej z poniższych form:
drogą elektroniczną ( skany dokumentów ) na adres: zamowienia-publiczne2@gupkrakow.pl ,
pisemnie ( pocztą, kurierem lub osobiście ) do siedziby Zamawiającego na adres: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków do pok. 119 – Dziennik Podawczy – od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45 – 14.45, w sposób określony w pkt 18.
Oferty należy przekazywać do Zamawiającego w jednej z poniższych form:
drogą elektroniczną:
dokumenty podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu, na adres: grodzki@gupkrakow.pl,
dokumenty opatrzone podpisem potwierdzonym Profilem Zaufanym ePUAP, na adres skrytki ePUAP Urzędu: /gupkrakow/SkrytkaESP
pisemnie ( pocztą, kurierem lub osobiście ) do siedziby Zamawiającego na adres: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków do pok. 119 – Dziennik Podawczy – od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45 – 14.45, w sposób określony w pkt 18.
12. Zamawiający nie uwzględni ofert
Wykonawców, którzy złożą więcej niż jedną ofertę w prowadzonym postępowaniu,
Nieodpowiadających warunkom postępowania,
Złożonych w niewłaściwej formie,
Złożonych po terminie.
13. Wynik postępowania
Po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający zamieści zawiadomienie o wyniku postępowania na stronach internetowych:
14. Osoby wyznaczone do kontaktów
W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
Pan Tomasz Węgrzyn – tel. (12) 68 68 223
W sprawach proceduralnych ( formalno-prawnych ):
Pan Mateusz Kęsek – tel. (12) 68 68 217
15. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione przed zawarciem umowy
Nie przewidziano.
16. Załączniki do zapytania ofertowego
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 1,
Formularz ofertowy – załącznik nr 2,
Przedmiar robót – załącznik nr 3,
Wzór umowy – załącznik nr 4.
Plan sytuacyjny I piętra – załącznik nr 5
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 6.
17. Informacje dodatkowe
Złożenie odpowiedzi na Zapytanie ofertowe, jak też otrzymywanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez Gminę Miejską Kraków ( nie rodzi skutków prawnych zawarcia umowy ).
Oferty Wykonawców uzyskane w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe mogą stanowić podstawę do udzielenia zamówienia albo być podstawą do dalszych negocjacji.
18. Sposób składania ofert w formie pisemnej
Ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie lub opakowaniu i na kopercie lub opakowaniu umieścić następujące informacje:
............................................
nazwa i adres Wykonawcy
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
ul. Wąwozowa 34
31-752 Kraków
Oferta na „ ”. Nie otwierać przed dniem 4.09.2017 r. do godz. 10.00.
ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik nr 1 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych
Załącznik nr 2 - formularz ofertowy
Załącznik nr 3 - przedmiar robót
Załącznik nr 5 - plan sytuacyjny
Załącznik nr 6 - wykaz oświadczeń