Kraków, dnia 11 kwietnia 2017 r.
Numer zamówienia OZ.271.56.2017.MZY
Zapytanie ofertowe
na dostawę materiałów promocyjnych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie
wg Załącznika nr 1 (zestawienie asortymentów materiałów promocyjnych i terminów ich realizacji ujęte w załącznikach od nr 1 do nr 6)
Zamawiający:Gmina Miejska Kraków - Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
(nazwa Zamawiającego)
zaprasza do złożenia ofert
1. Dane Zamawiającego:
Gmina Miejska Kraków z siedzibą w Krakowie /31-004/, Pl. Wszystkich Świętych 3-4 Nr REGON: 351554353 Nr NIP: 676-10-13-717
zwana w dalszej części Zamawiającym,
reprezentowana przez: mgr Marka Cebulaka - Dyrektora Grodzkiego Urzędu Pracy
w Krakowie /31-752/, ul. Wąwozowa 34, działającego na podstawie: PełnomocnictwaNr 160/2016 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 26 kwietnia 2016 r. oraz art. 9 ust.7 i art. 142 ust. 3 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 645 z późn. zm.)
tel. /12/ 68-68-000,
fax: /12/ 645-12-70
e-mail: grodzki@gupkrakow.pl
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28
2. Opis przedmiotu zamówienia:
"Dostawa materiałów promocyjnych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie
wg załączników nr 1-6 do Zamówienia"
kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV:
3. Termin wykonania zamówienia:
W terminie nieprzekraczalnym od dnia podpisania umowy do dnia 15 września 2017 r., w tym: - dostawa I: do dnia 08 maja 2017, a termin przedłożenia projektów graficznych do akceptacji dla tej dostawy do dnia 24 kwietnia 2017 r., z możliwością wcześniejszej realizacji;
- dostawa II: do dnia 15 września 2017 r., a termin przedłożenia projektów graficznych do akceptacji dla tej dostawy do dnia 15 sierpnia 2017 r., z możliwością wcześniejszej realizacji;
4. Warunki udziału w postępowaniu
Nie określono warunków udziału w postępowaniu
5. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający oceni oferty i wybierze najkorzystniejszą ofertę z ofert uznanych za ważne
i spełniające wymogi formalne.
Podstawowym i najważniejszym kryterium oceny ofert będzie kryterium CENY - 100% znaczenia.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną, a która uzyska największą ilość punktów.
Ocena punktowa oferty:
oferta z najniższą ceną brutto wśród ofert ważnych i nieodrzuconych
cena brutto badanej oferty , a wynik x 100
Wyniki obliczeń będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów.
6. Opis sposobu obliczania ceny ofert:
Wg Zamawiającego cena oferty to całkowita cena brutto wyrażona w jednostkach pieniężnych - tylko PLN i uwzględniająca podatek od towarów i usług oraz inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, szczegółowo opisanego w Załączniku nr 1.
W przypadku zastosowania rabatów, upustów promocji, należy to uwzględnić w cenie brutto oferty.
Cena powinna być podana liczbowo z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku i zapisana słownie, określona wyłącznie w walucie polskiej.
7. Zmiana treści zapytania ofertowego:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści Zapytania ofertowego w uzasadnionych przypadkach.
Zmiana treści Zapytania ofertowego zostanie bez zbędnej zwłoki zamieszczona na stronach internetowych:
i będzie wiążąca dla Wykonawców.
8. Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego:
Zamawiający udzieli wyjaśnień odnośnie treści Zapytania ofertowego, gdy Wykonawca zwróci się o nie w terminie nie później niż do 12.04.2017 r., w formie pisemnej
Treść pytań i wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego zostaną zamieszczone na stronach internetowych:
i będzie to wiążące dla Wykonawców.
9. Termin, do którego należy składać oferty:
18 kwietnia 2017 r., godz. 12.00
10. Opis sposobu przygotowania ofert:
jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polski, strony oferty powinny być ponumerowane i zaparafowane przez Wykonawcę;
poprawki w treści oferty muszą być naniesione czytelnie i parafowane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy;
oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy;
oferta powinna znajdować się w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie/opakowaniu zaadresowanym do Zamawiającego opatrzonym napisem: "Dostawa materiałów promocyjnych dla Grodzkiego Urzędu Pracyw Krakowie" - Nr zamówienia: OZ.271.56.2017.MZY
na kopercie/opakowaniu powinna znajdować się pełna nazwa i adres Wykonawcy oraz czytelny napis - "Nie otwierać przed dniem 18.04.2017 r., godz. 12.00"
do oferty należy załączyć wypełniony Formularz ofertowy – Zał. nr 2 do Zapytania ofertowego oraz Kosztorys sprządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 (zestawienie asortymentów materiałów promocyjnych i terminów ich realizacji ujęte w załącznikach od nr 1 do nr 6) zapytania ofertowego;
Wykonawca może dokonać zmian w złożonej ofercie w terminie wyznaczonym do składania ofert, składając ofertę oznaczoną napisem "Zmiana oferty "
11. Sposób porozumiewania się stron
Oferty, dokumenty i inne pisma należy dostarczać Zamawiającemu w następujący sposób:
w formie pisemnej na adres: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, 31-572 Kraków,
ul. Wąwozowa 34, pok. 119 Dziennik Podawczy, od poniedziałku do piątku, w godz.
od 7.45 do 14.45, za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera, osobiści;
drogą elektroniczną - skan dokumentów, na adres e-mail:
zamowienia-publiczne3@gupkrakow.pl, zyzik@gupkrakow.pl.
12. Zamawiający nie uwzględni ofert
złożonych po wyznaczonym terminie
Wykonawców, którzy złożyli więcej niż jedną ofertę
13. Wynik postępowania
Zamawiający o wyborze oferty najkorzystniejszej, poinformuje zamieszczając informację o wynikach postępowania, na stronach internetowych, pod adresami:
14. Osoby wyznaczone do kontaktów
Pan Tomasz Węgrzyn tel. /12/ 68-68-223 – w zakresie przedmiotu zamówienia
Pani Katarzyna Murdza, tel. /12/ 68-68-201 - - odnośnie projektów graficznych
Pani Małgorzata Zyzik tel. /12/ 68-68-217 – w zakresie procedury
15. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione przed zawarciem umowy
Nie przewidziano
16. Załączniki do zapytania ofertowego:
17. Informacje dodatkowe:
i prawidłowym rozliczeniu dostawy.
DOKUMENTY DO POBRANIA:
Załącznik nr 2 - formularz ofertowy
Załącznik nr 4 - System Identyfikacji Wizualnej
Załącznik nr 5 - Specyfikacj techniczna
Załącznik nr 6 - wymiary grafik