Dokument archiwalny
GRODZKI URZĄD PRACY W KRAKOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
DATA ZAMIESZCZENIA: 24.06.2016
Numer ogłoszenia : 104021-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: 104103 - 2016
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kraków - Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34, woj. małopolskie
Telefon: 12 68-68-000 Fax: 12 68-68-216
Adres strony internetowej Zamawiającego: www.gupkrakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II. 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Zamówienie Nr: OZ.271.192.2016.MJ
"Świadczenie usług porządkowo-czystościowych"
II. 1.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej
- Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług porządkowo-czystościowych w pomieszczeniach Grodzkiego Urzędu Pracy przy ul. Wąwozowej 34 i 34B oraz na wydzielonym terenie przed budynkiem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Zał. Nr 2 do SIWZ
- W celu rzetelnej wyceny oferty możliwa jest wizja lokalna miejsca realizacji zamówienia po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z osobą wskazaną do kontaktu przez Zamawiającego w Rozdziale VII. pkt 1 niniejszej SIWZ.
- Wykonawca musi posiadać aktualny certyfikat ISO 9001 lub inne zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi.
- Wykonawca będzie realizował usługę utrzymania czystości przez co najmniej sześć osób, w tym jedna osoba będzie wykonywała usługę tzw. serwisu dziennego, o której mowa w "Opisie przedmiotu zamówienia" - stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Osoba wykonująca usługę tzw. serwisu dziennego będzie potwierdzała w wyznaczonych godzinach bieżącą czystość, stan mydła i papieru toaletowego poprzez podpisanie "Karty czystości pomieszczenia".
- Wykonawca wykonywać będzie usługę utrzymania czystości przez co najmniej sześć osób posiadających odpowiednie umiejętności i doświadczenie zawodowe w sprzątaniu pomieszczeń biurowych, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem za pracę.
- Wykonawca przed zawarciem umowy przedstawi ostateczny imienny wykaz osób, świadczących usługę utrzymania czystości oraz udokumentuje formę ich zatrudnienia, przedstawiając Zamawiającemu kopie umów o pracę.
- Wykonawca będzie składał u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy comiesięczną informację dotyczącą sposobu zatrudniania osób zadeklarowanych przez niego w imiennym Wykazie osób, świadczących usługę utrzymania czystości.
- Wykonawca może dokonać zmiany deklarowanych osób, tylko pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z Zamawiającym oraz uzyskania jego zgody.
- W przypadku zmiany osób, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu kopii umów o pracę zawartych z tymi osobami, a obowiązek ten realizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany.
- Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia co najmniej jeden raz w tygodniu nadzoru nad pracą osób sprzątających przez tzw. koordynatora kierującego pracownikami.
- Wykonawca wykonywać będzie prace porządkowo-czystościowe nie wcześniej niż od godz. 15.30 od poniedziałku do piątku, co będzie potwierdzane każdorazowo podpisem na liście obecności osób wykonujących przedmiot zamówienia, którą Wykonawca złoży w pierwszym dniu wykonywania usługi na portierni.
- Wykonawca zapewni usługę serwisu dziennego w dni otwarte Urzędu przypadające w sobotę 2 razy w roku.
- Zamawiający dopuszcza wykonywanie zadań okresowych w innym terminie po wcześniejszym każdorazowym uzgodnieniu terminu.
- Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do usuwania sopli i nawisów śnieżnych w ciągu okresu zimowego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo skutecznego wnioskowania o zmianę pracownika skierowanego do wykonywania przedmiotu zamówienia w przypadku nienależytego wykonywania przez niego obowiązków.
- Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia z zachowaniem podstawowych zasad BHP i PPOŻ., przy użyciu własnych środków czystości higieny, środków dezynfekcyjnych i własnego sprzętu koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
- Użytkowany przez Wykonawcę sprzęt (profesjonalne narzędzia, urządzenia i maszyny techniczne) musi spełniać obowiązujące wymagania w zakresie BHP i dopuszczenia do pracy.
- Zamawiający wymaga, aby oferowane środki do utrzymania czystości były nietoksyczne, nieszkodliwe dla zdrowia i środowiska naturalnego, posiadały atesty higieniczne PZH (Państwowego Zakładu Higieny) dopuszczające je do stosowania na rynku polskim.
- Wykonawca zobowiązany jest do stosowania środków czystości o bezspornie dobrej jakości odpowiednie dla poszczególnych powierzchni, gwarantujące bezpieczeństwo (antypoślizgowe) o jakości zapewniającej wymagany poziom sprzątanych pomieszczeń.
- Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi wykaz środków czystości i sprzętu, które zamierza stosować w czasie realizacji umowy wraz z ich kartami charakterystyk. Zamawiający ma prawo do bieżącej kontroli środków czystości oraz narzędzi i sprzętu stosowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca zaopatrzy pracowników na czas realizacji zamówienia w:
- odkurzacz dla każdego pracownika,
- odpowiedni ubiór umożliwiający identyfikację pracownika serwisu dziennego,
- wózek do przewożenia sprzętu do sprzątania i mycia oraz środki czystości w ilościach przeznaczonych do realizacji usługi - dla każdego z pracowników,
- podstawowy sprzęt sprzątający tzn. szczotki, ścierki, wiadra, mopy itp. - dla każdego z pracowników,
- maszynę szorująco-zmywającą,
- Wykonawca zamieści w każdej toalecie "kartę utrzymania czystości", która będzie służyła kontroli częstotliwości wizyt pracownika dyżurującego.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i materialną za należyte wykonanie usługi przed uprawnionymi organami kontroli zewnętrznej w szczególności: Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną i Państwową Inspekcją Pracy.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usługi utrzymania czystości oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
- W przypadku wykonania czynności porządkowych niezgodnych z umową lub z nienależytą starannością Zamawiający w ramach obowiązującej umowy będzie wymagać od Wykonawcy niezwłocznego ich poprawienia.
- Podczas pracy każda z osób sprzątających otwiera tylko to pomieszczenie, które aktualnie sprząta. Drzwi pozostałych pomieszczeń powinny być w tym czasie zamknięte na klucz.
- Po zakończeniu pracy w danym pomieszczeniu, każda osoba sprzątająca zobowiązana jest do sprawdzenia zamknięcia okien.
- W zakresie czynności wykonywanych dwa razy w roku (maj i wrzesień) określonych w "Opisie przedmiotu zamówienia" w Części II. pkt D) stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ odbiór wykonanych prac następuje poprzez sporządzenie protokołu.
- Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną możliwość korzystania z sieci wodociągowej oraz energii elektrycznej.
- Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną możliwość korzystania z pomieszczenia gospodarczego do przechowywania sprzętu oraz środków czystości w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie.
- Pracownicy Wykonawcy korzystający z pomieszczenia gospodarczego powinni utrzymywać je w należytej czystości i porządku.
- Zamawiający będzie dokonywał bieżącej kontroli należytego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę a odbiór będzie każdorazowo odnotowany w "Zeszycie uwag".
- Okresowo wykonywane czynności określone w "Opisie przedmiotu zamówienia" w Części II. w punktach od C) do G) mają być odnotowane w "Zeszycie uwag" i każdorazowo odebrane przez pracownika Referatu Administracyjno-Gospodarczego i Obsługi Kancelaryjnej.
- Zakres czynności sprzątania wyszczególniony w "Opisie przedmiotu zamówienia" - w Części II. w punktach A), B), C), D), E), F) stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku po zakończeniu pracy Urzędu, tj. od godz. 15.30, z wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonane w godzinach urzędowania.
- Zamawiający informuje, że przybliżone zużycie miesięczne w 2016 r. będzie wynosiło:
- papieru toaletowego szarego typu jumbo - 450 sztuk
- mydła w płynie markowego, nawilżającego o delikatnym zapachu, pH 5,5-7 - 180 l
- mydła w płynie popularnego, nawilżającego o delikatnym zapachu, pH 5,5-7 - 300 l
- worków na śmieci o pojemności 35 l - 50 rolek
- worków na śmieci o pojemności 60 l - 30 rolek
- worków na śmieci o pojemności 120 l - 20 rolek
- W pomieszczeniach Urzędu liczba koszy wynosi:
- pojemność 35 litrów - 40 szt.
- pojemność 60 litrów - 50 szt.
- kosze typu "Trio" o pojemności 40 litrów - 25 szt.
- kosze typu "DUO" o pojemności 21 litrów - 20 szt.
- Zamawiający nie zastrzega sobie obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawców kluczowych części zamówienia tj. świadczenia usług porządkowo-czystościowych w pomieszczeniach Grodzkiego Urzędu Pracy przy ul. Wąwozowej 34 i 34B oraz na wydzielonym terenie przed budynkiem.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw /firm/ podwykonawców na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust. 2b ,w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 – na podst. art. 36b Ustawy.
/brak wskazania przez Wykonawcę części zamówienia powierzonego podwykonawcom będzie traktowane jako brak podwykonawców /
- Miejsce realizacji zamówienia: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, 31 – 752 Kraków, ul. Wąwozowa 34 i 34B oraz wydzielony teren przed budynkiem.
- Termin realizacji zamówienia: 01.01.2017 r. - 31.12.2017 r.
II. 1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9; 90.91.92.00-4
II. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: NIE
II. 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: NIE
II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
data zakończenia: 31.12.2017 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III. 1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE JET WYMAGANE.
III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że na dzień składania oferty spełnia warunki, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 SIWZ) na zasadzie spełnia – nie spełnia.
III. 3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 usługi polegające na sprzątaniu obiektów biurowych, z których każda była świadczona nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w ramach jednej umowy a wartość każdej z wykazanych usług wynosi co najmniej 80 000,00 zł brutto.
Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (poświadczenia, oświadczenia) na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
III. 3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz (z podaniem przeznaczenia i ilości) niezbędnych profesjonalnych narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz wykazu narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
III. 3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego.
Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
III. 3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (suma gwarancyjna ubezpieczenia – co najmniej 210 000,00 zł) ważną na dzień składania ofert.
Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
III. 4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III. 4.1) W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
poświadczenie
oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
Dowody, o których mowa powyżej, mają dotyczyć co najmniej dwóch usług określonych w niżej wymienionym:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat wykonał co najmniej 2 usługi sprzątania obiektów biurowych, z których każda była świadczona nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w ramach jednej umowy a wartość każdej z wykazanych usług wynosi co najmniej 80 000,00 zł brutto.
- wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III. 4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III, 4.2).
III. 4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III. 4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III. 5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- aktualny certyfikat ISO 9001 lub inne zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi.
III. 6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III. 4) albo w pkt III. 5)
- oświadczenie o kontynuacji ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na czas realizacji umowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ),
- zobowiązanie do zawarcia umowy w przypadku wygrania przetargu na warunkach określonych w jej wzorze stanowiącym Załącznik Nr 5do SIWZ
- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej,
- wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ),
- oświadczenie – pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt – jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV. 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria oceny ofert cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
cena - 80
nadzór koordynatora - 20
IV. 4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV. 4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gupkrakow.pl (przetargi/ogłoszenia/ materiały do pobrania)
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34, pok. 216 od poniedziałku do piątku w godz. 900 do 1400 lub pocztą po pisemnym zamówieniu przesłanym listownie lub faksem.
IV. 4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 02.08.2016 r. Godzina: 09.00
Miejsce: Siedziba Zamawiającego- 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34, pok. 119 (dziennik podawczy)
IV. 4.5) Termin związania ofertą
Okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV. 4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: NIE