NUMER OGŁOSZENIA: 94281-2013
DATA ZAMIESZCZENIA: 29.05.2013 r.
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kraków - Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34, woj. małopolskie
Telefon: 12 68-68-000 Fax: 12 645-12-70
Adres strony internetowej Zamawiającego: www.gupkrakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II. 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Zamówienie Nr: OZ-JW-271-191/II/2013/Szkol./Gr./ z dnia 22.05.2013 r.
Przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: „PIZZER”
II. 1.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie 60 godzinnego szkolenia kompleksowego w zakresie przygotowania do wykonywania pracy pizzera przez uczestników szkolenia dla łącznej liczby 10 osób bezrobotnych w jednej grupie szkoleniowej w III kwartale 2013 r. pod nazwą: „PIZZER”.
2. Zakres szkolenia: kompleksowe przygotowanie do wykonywania pracy pizzera przez uczestników szkolenia.
3. Kompleksowy 60 godzinny program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tekst jednolity: Dz.U.2012.186) oraz wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych dostępne w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej i powinien zawierać tematykę niezbędną w celu prawidłowego kompleksowego przygotowania do wykonywania pracy pizzera i składać się z zajęć teoretycznych i praktycznych oraz zostać uszczegółowiony według poniższego schematu:
zajęcia teoretyczne w zakresie wykonywania pracy pizzera - 20 godzin
w tym co najmniej: zagadnienia organizacji pracy pizzera, przepisy BHP,
zasady usytuowania sprzętu kuchennego, produkty stosowane do wytwarzania pizzy,
zajęcia praktyczne w zakresie wyrobu pizzy - 40 godzin
4. Godzina dydaktyczna zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, godzina dydaktyczna zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć.
5. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.
6. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia Podwykonawcom. W „Formularzu ofertowym” stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, Wykonawca poda wykaz części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom.
Miejsce realizacji zamówienia: Kraków.
Termin realizacji zamówienia: III kwartał 2013 r. - jeden miesiąc
II. 1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00-9
II. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: NIE
II. 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: NIE
II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
okres w miesiącach: 1 miesiąc.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez odpowiedni Wojewódzki Urząd Pracy oraz pozwolenie na prowadzenie szkoleń w ramach wpisu do ewidencji/rejestru działalności gospodarczej
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych do oferty.
III. 3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy udokumentują posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy i usługi zostały wykonane w tym co najmniej 1 szkolenia grupowego w zakresie objętym zamówieniem oraz załączą dowody (poświadczenia, oświadczenia) czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Sprawdzenie spełnienia tego warunku zostanie dokonane na podstawie wykazu szkoleń grupowych oraz dokumentów i oświadczeń przedłożonych do oferty.
Dowodami o których mowa powyżej są:
poświadczenie,
oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa powyżej.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
UWAGA (przepisy przejściowe):
W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, tj. od dnia 20 lutego 2013 r. do dnia 19 lutego 2014 r. wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w §1 ust. 1 pkt 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r., Nr 226, poz. 1817).
III. 3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług, którymi dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Sprawdzenie spełnienia tego warunku zostanie dokonane na podstawie wykazów oraz dokumentów i oświadczeń przedłożonych do oferty.
III. 3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawcy złożą oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Sprawdzenie spełnienia tego warunku zostanie dokonane na podstawie wykazów oraz dokumentów i oświadczeń przedłożonych do oferty.
III. 3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Dla uznania, że Wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p. - wg załącznika Nr 2A lub 2B do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie przedłożonego do oferty w/w oświadczenia.
Zamawiający oceni spełnienie wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń lub dokumentów, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ na zasadzie „spełnia – nie spełnia”. Warunki będą uznane za spełnione, jeżeli będzie to wynikać w sposób jednoznaczny z treści przedłożonych oświadczeń lub dokumentów.
III. 4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III. 4.1) W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III. 4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 24b. pkt 3. ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III, 4.2).
III. 4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III. 4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III. 6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III. 4) albo w pkt III. 5)
1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ,
2. wzory wydawanych zgodnie z prawem dokumentów końcowych dla uczestników szkolenia wymaganych przez Zamawiającego,
3. wzory ankiet ewaluacyjnych,
4. wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia zgodnych z wymaganiami Zamawiającego i niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami,
5. oświadczenie o aktualnym wpisie Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez odpowiedni Wojewódzki Urząd Pracy,
6. dokumenty lub certyfikaty związane z przedmiotem zamówienia /np. akredytacje MEN, certyfikaty systemu zarządzania jakością ISO/ - o ile Wykonawca je posiada,
7. ważną umowę regulującą podstawy zasady wspólnego wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV. 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
.
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
Kryteria Znaczenie
1. cena 70% (maksymalnie można uzyskać 70 pkt)
2. dokumenty lub certyfikaty związane z przedmiotem 30% (maksymalnie można uzyskać 30 pkt)
zamówienia /np. akredytacja MEN, certyfikaty systemu
zarządzania jakością ISO/
IV. 4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV. 4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gupkrakow.pl/(przetargi/ogłoszenia/ materiały do pobrania)
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami można uzyskać pod adresem: 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34, pok. 216 od poniedziałku do piątku w godz. 900 do 1400 , lub pocztą po pisemnym zamówieniu przesłanym listownie lub faksem
IV. 4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 12.06.2013 r. Godzina: 09.00
Miejsce: Siedziba Zamawiającego- 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34, pok. 119 (dziennik podawczy)
IV. 4.5) Termin związania ofertą
Okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV. 4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej
Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.
IV. 4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: NIE