Numer ogłoszenia: 451578-2012
Data zamieszczenia: 15.11.2012 r.
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
GRODZKI URZĄD PRACY W KRAKOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34, woj. małopolskie
Telefon: 12 68-68-000 Fax: 12 645-12-70
Adres strony internetowej Zamawiającego: http://www.gupkrakow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II. 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Zamówienie Nr: OZ-JW-271-384/IV/2012 z dnia 08.11.2012 r.
„Dostawa monitorów wielkoformatowych LCD ze zintegrowanymi komputerami klasy PC i panelami dotykowymi wraz z drukarkami na potrzeby Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie”
II. 1.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup, dostawa i montaż 3 szt. monitorów wielkoformatowych LCD ze zintegrowanymi komputerami klasy PC i panelami dotykowymi 46”, 1 szt. monitora wielkoformatowego LCD ze zintegrowanym komputerem klasy PC i panelem dotykowym 55”, 3 szt. drukarek termicznych z dodatkową obudowa i 60 szt. rolek do drukarek na potrzeby Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie, zgodnie z wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi i jakościowymi określonymi przez Zamawiającego w „Specyfikacji Technicznej” stanowiącej Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z postanowieniami ustawy p.z.p., w których Wykonawca jest zobowiązany do wykazania w jej treści, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia gwarantuje zachowanie takich samych lub lepszych parametrów technicznych, eksploatacyjnych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisane w „Specyfikacji Technicznej” stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych.
3. Wykonawca zobowiązany jest do:
4. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty odpowiednie dokumenty w tym deklaracje zgodności CE w zakresie bezpieczeństwa urządzeń elektrycznych w języku polskim.
6. Oferowany przedmiot zamówienia będzie posiadał numer fabryczny, oznaczenia znakiem bezpieczeństwa CE i będzie oznaczony tym znakiem - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - ma być fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany i nie noszący śladów użytkowania.
7. Wymagany okres gwarancji wynosi minimum 24 miesiące, lub okres gwarancji producenta, jeżeli jest ona dłuższa wraz z bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji i naprawą w okresie gwarancyjnym w miejscu użytkowania. Gwarancja ulega automatycznie przedłużeniu o okres naprawy. Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi gwarancji udzielonemu przez Wykonawcę.
8. Wykonawca zapewnia w okresie gwarancji bezpłatny serwis naprawczy przedmiotu zamówienia. Koszty dojazdu serwisanta pokrywa Wykonawca.
Na czas naprawy sprzętu, w okresie gwarancji, dłuższej niż 14 dni roboczych – Wykonawca zobowiązany będzie oddać do dyspozycji Zamawiającego sprzęt zastępczy, o parametrach technicznych nie gorszych niż sprzęt wzięty do naprawy.
W przypadku zaistnienia konieczności transportu urządzenia podlegającego naprawie gwarancyjnej do serwisu Wykonawca na własny koszt obowiązany jest do jego odbioru i – po naprawie – dostarczenia go do siedziby Zamawiającego.
9. Przedmiot zamówienia musi być serwisowany przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia lub podmiot posiadający autoryzację producenta oferowanego przedmiotu zamówienia.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ - „Specyfikacja Techniczna”.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia Podwykonawcom. W formularzu ofertowym (stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ) Wykonawca poda wykaz części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom.
12. Miejsce realizacji zamówienia: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, 31 – 752 Kraków, ul. Wąwozowa 34.
13. Termin realizacji zamówienia: 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
II. 1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: NIE
II. 1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.20-6
II. 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: NIE
II. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: NIE
II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III. 1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE JET WYMAGANE.
III. 2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: NIE
III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Dla uznania, że Wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p. - wg załącznika Nr 3A lub 3B do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia – nie spełnia na podstawie złożonego do oferty w/w oświadczenia.
III. 3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, w tym co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto każda oraz załączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Sprawdzenie spełnienia tego warunku zostanie dokonane na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
III. 3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Dla uznania, że Wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p. - wg załącznika Nr 3A lub 3B do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia – nie spełnia na podstawie złożonego do oferty w/w oświadczenia.
III. 3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Dla uznania, że Wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p. - wg załącznika Nr 3A lub 3B do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia – nie spełnia na podstawie złożonego do oferty w/w oświadczenia.
III. 3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Dla uznania, że Wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p. - wg załącznika Nr 3A lub 3B do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia – nie spełnia na podstawie złożonego do oferty w/w oświadczenia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III. 4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III. 4.1) W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III. 4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
III. 4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III. 4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III. 4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo składania ofert albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się takiego zaświadczenia
III. 6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III. 4) albo w pkt III. 5)
III. 7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: NIE
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV. 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
.
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
Kryteria Znaczenie
1. cena 100% (maksymalnie można uzyskać 100 pkt.)
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: NIE
IV. 3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy - NIE
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian - NIE DOTYCZY
IV. 4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV. 4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gupkrakow.pl/ (przetargi/ogłoszenia/ materiały do pobrania)
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami można uzyskać pod adresem: 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34, pok. 216 od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 do 14.30 ,b pocztą po pisemnym zamówieniu przesłanym listownie lub faksem.
IV. 4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 23.11.2012 r. Godzina: 10.00
Miejsce: Siedziba Zamawiającego- 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34, pok. 119 (dziennik podawczy)
IV. 4.5) Termin związania ofertą
Okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV. 4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej
Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.
IV. 4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: NIE
Kraków, dnia 14.11.2012 r.