Dokument archiwalny
NUMER OGŁOSZENIA: 99310-2012
DATA ZAMIESZCZENIA: 30.03.2012
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
GRODZKI URZĄD PRACY W KRAKOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34, woj. małopolskie
Telefon: 12 68-68-000 Fax: 12 645-12-70
Adres strony internetowej Zamawiającego: http://www.gupkrakow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II. 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Zamówienie Nr: OZ-JW-271-55/I/2012/Bad./Lek./ z dnia 27.03.2012 r.
„Wydanie odpowiednich zaświadczeń lekarskich po wykonaniu badań lekarskich osobom bezrobotnym i poszukującym pracy skierowanym przez Grodzki urząd Pracy w Krakowie"
II. 1.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest: „Wydanie odpowiednich zaświadczeń lekarskich po wykonaniu badań lekarskich, specjalistycznych badań lekarskich w tym psychologicznych badań lekarskich osobom bezrobotnym i poszukującym pracy zarejestrowanym w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie, w celu stwierdzenia ich przydatności do wykonywania określonych czynności zawodowych wymaganych przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późniejszymi zmianami) mających na celu:
- stwierdzenie zdolności bezrobotnego lub poszukującego pracy do wykonywania pracy, odbywania stażu, przygotowania zawodowego dorosłych oraz wykonywania prac społecznie użytecznych,
- stwierdzenie zdolności bezrobotnego lub poszukującego pracy do uczestnictwa w szkoleniu i wykonywania pracy w danym zawodzie,
- określenie szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu i umożliwiających wydanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia.
- Przewidywana liczba osób bezrobotnych i poszukujących pracy skierowanych na badania lekarskie wynosi do 430 osób.
- Badania lekarskie dotyczyć będą różnych zawodów (stanowisk pracy) w tym m.in.:
- kierowca - operator wózków jezdniowych
- magazynier i obsługa wózków jezdniowych
- kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy rzeczy
- szkolenie okresowe dla kierowców wykonujących transport drogowy rzeczy
- kierowca kategorii E do C
- operator koparko-ładowarki
- operator koparki
- pizzer
- kelner + barman
- garmażer
- technolog robót wykończeniowych w budownictwie
- spawacz TIG, MAG, MIG
- opiekun medyczny osób starszych, chorych i niepełnosprawnych z elementami rehabilitacji
- opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym
- kosmetyczka
- kasjer handlowy
- sprzedawca fakturzysta
- inne zawody (stanowiska pracy)
- Badania lekarskie przeprowadzane będą na podstawie skierowania, które Zamawiający wyda indywidualnie dla każdego bezrobotnego i poszukującego pracy.
- O zakresie badań lekarskich decyduje lekarz uprawniony do przeprowadzenia badań, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, na podstawie wydanego skierowania.
- Termin wykonania badań lekarskich, liczony od dnia zgłoszenia się skierowanej osoby na badania do dnia wydania zaświadczenia lekarskiego przez Wykonawcę - w przypadku badań, w których nie występuje badanie kału na nosicielstwo i wydanie zaświadczenia lekarskiego z badania przeprowadzonego do celów sanitarno-epidemiologicznych nie może przekroczyć 3 dni roboczych.
- Termin wykonania badań lekarskich, liczony od dnia zgłoszenia się skierowanej osoby na badania do dnia wydania zaświadczenia lekarskiego przez Wykonawcę - w przypadku stanowiska/zawodu/kierunku szkolenia wymagającego dodatkowo badania kału na nosicielstwo i wydanie zaświadczenia lekarskiego z badania przeprowadzonego do celów sanitarno-epidemiologicznych nie może przekroczyć 7 dni roboczych.
- Termin wykonania badań lekarskich, liczony od dnia zgłoszenia się skierowanej osoby na badania do dnia wydania zaświadczenia lekarskiego przez Wykonawcę - w przypadku stanowiska/zawodu/kierunku szkolenia wymagającego dodatkowego przeprowadzenia badań psychologicznych i wydania dokumentu o braku/istnieniu przeciwwskazań psychologicznych do wykonywania zawodu nie może przekroczyć 5 dni roboczych.
- W przypadku kierowców różnych kategorii Zamawiający dodatkowo wymaga wystawienia dokumentów wynikających z Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r., Nr 125, poz. 874 z późn. zm.).
- Zamawiający może skierować na badania lekarskie w ciągu jednego dnia maksymalnie do 30 osób, a Wykonawca przeprowadzi badania lekarskie z zachowaniem terminów określonych w pkt 6, 7 i 8.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił miejsce wykonywania badań lekarskich na terenie miasta Krakowa bez względu na ich zakres łącznie z pobraniem próbek do badań sanitarno-epidemiologicznych.
- Wykonawca zapewni wykonanie badań lekarskich osobom bezrobotnym i poszukującym pracy codziennie od poniedziałku do piątku (w dni robocze) przez cały czas trwania umowy w godzinach co najmniej od 7.00 do 14.00.
- Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia Podwykonawcom. W formularzu ofertowym (stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ) Wykonawca poda wykaz części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom lub oświadczy, że całość zamówienia wykona samodzielnie.
- Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2012 r.
II. 1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: NIE
II. 1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3 85.12.12.00-5
II. 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: NIE
II. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: NIE
II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2012 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III. 1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE JET WYMAGANE.
III. 2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: NIE
III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca musi posiadać:
- wpis do rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej prowadzonego przez Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (tekst jednolity - Dz. U. z 2004 r., Nr 125, poz 1317 z późn. zm.)
- statut zakładu opieki zdrowotnej , z którego treści wynika prawo do prowadzenia świadczeń zdrowotnych przewidzianych dla Poradni Medycyny Pracy - podstawa prawna:art. 11Ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r., Nr 14. poz. 89 z późn. zm.) Sprawdzenie spełnienia tego warunku zostanie dokonane na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
III. 3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Dla uznania, że Wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p. - wg załącznika Nr 2A lub 2B do SIWZ.
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego do oferty w/w oświadczenia.
III. 3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym znajdującym się na terenie miasta Krakowa, tj. bazę lokalową gwarantującą pełen zakres usług medycznych, będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Pomieszczenia muszą odpowiadać wymogom pod względem fachowym i sanitarnym określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 02 lutego 2011 r. . w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia opieki zdrowotnej (tekst jednolity - Dz. U. z 2011 r., Nr 31, poz. 158 z późn. zm.)
Sprawdzenie spełnienia tego warunku zostanie dokonane na podstawie dokumentów (opisu bazy lokalowej i jej lokalizacji) załączonych do oferty na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
III. 3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane odpowiednimi przepisami prawa uprawnienia do wykonywania zamówienia.
Sprawdzenie spełnienia tego warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia załączonego do oferty na zasadzie: spełnia - spełnia.
III. 3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Dla uznania, że Wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p. - wg załącznika Nr 2A lub 2B do SIWZ.
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego do oferty w/w oświadczenia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III. 4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III. 4.1) W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III. 4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III, 4.2).
III. 4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III. 4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III. 4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo składania ofert albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się takiego zaświadczenia
III. 6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III. 4) albo w pkt III. 5)
- wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ,
- wpis do rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej prowadzonego przez Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (tekst jednolity - Dz. U. z 2004 r., Nr 125, poz 1317 z późn. zm.)
- statut zakładu opieki zdrowotnej, z którego treści wynika prawo do prowadzenia świadczeń zdrowotnych przewidzianych dla Poradni Medycyny Pracy - podstawa prawna:art. 11Ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r., Nr 14. poz. 89 z późn. zm.)
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p. (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2A do SIWZ) lub oświadczenie Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2B do SIWZ),
- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej,
- opis bazy i lokalizację posiadanego własnego obiektu przeznaczonego do realizacji zamówienia - wyłącznie w Krakowie, a w przypadku lokalu wynajmowanego lub dzierżawionego także ważną - przynajmniej na czas realizacji zamówienia - umowę najmu i dzierżawy gwarantującego pełny zakres usług medycznych będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Pomieszczenia muszą odpowiadać wymogom pod względem fachowym i sanitarnym określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 02 lutego 2011 r. . w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia opieki zdrowotnej (tekst jednolity - Dz. U. z 2011 r., Nr 31, poz. 158 z późn. zm.),
- parafowany przez Wykonawcę wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ,
- oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek ZUS na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (Urzędu Skarbowego, ZUS, KRUS),
- oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy p.z.p. i w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy p.z.p. (dotyczy podmiotów zbiorowych).
III. 7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: NIE
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV. 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
.
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
Kryteria Znaczenie
1. cena 100% (maksymalnie można uzyskać 100 pkt.)
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: NIE
IV. 3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy - NIE
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
NIE DOTYCZY
IV. 4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV. 4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gupkrakow.pl/ (przetargi/ogłoszenia/ materiały do pobrania)
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami można uzyskać pod adresem: 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34, pok. 216 od poniedziałku do piątku w godz. 900 do 1430 lub pocztą po pisemnym zamówieniu przesłanym listownie lub faksem.
IV. 4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 10.04.2012 r. Godzina: 10.00
Miejsce: Siedziba Zamawiającego- 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34, pok. 119 (dziennik podawczy)
IV. 4.5) Termin związania ofertą
Okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV. 4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej
Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.
IV. 4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: NIE
Kraków, dnia 29.03.2012 r.