1. Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli.
Siedziba Zespołu zlokalizowana jest na pierwszym piętrze. Aby wejść do budynku, należy pokonać kilka schodów przed drzwiami wejściowymi na parterze. Na wyższe piętro prowadzą schody oraz winda.Osoby z problemami motorycznymi, poruszające się na wózkach bądź z wózkami dziecięcymi mogą dostać się do budynku chodnikiem od strony ul. Na Kozłówce, bez konieczności pokonywania schodów.
2. Opis dostępności korytarzy, toalet, schodów i wind.
Budynek posiada szerokie, przestronne korytarze. Do siedziby Zespołu można dostać się schodami, bądź windą z funkcją komunikatów głosowych. W budynku jest toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Przy drzwiach wejściowych znajduje się tablica informująca o umiejscowieniu poszczególnych pracowników.
3. Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.
W budynku jest winda z funkcją komunikatów głosowych. Osoby z problemami motorycznymi, poruszające sie na wózkach bądź z wózkami dziecięcymi mogą dostać się do budynku chodnikiem od strony ul. Na Kozłówce, bez konieczności pokonywania schodów. Oznaczenia w języku Breilla zostały umieszczone na drzwiach: wejściowych do budynku, siedziby oraz toalety dla niepełnosprawnych. Zespół wyposażony jest również w pętlę indukcyjną.
4. Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób z niepełnosprawnością.
W pobliżu budynku znajdują się parkingu w tym w bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się 2 ogólnodostępne miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
5. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Warunkiem wejścia na teren lokalu z psem asystującym jest wyposażenie psa asystującego w uprząż oraz posiadanie przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych. Możliwość wejścia do budynku z psem asystującym nie zwalnia osoby niepełnosprawnej z odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez psa asystującego.
6. Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
W siedzibie Zespołu ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego po wcześniejszym umówieniu terminu wizyty interesanta. Usługa jest bezpłatna, dostępna w godzinach pracy Zespołu.
7. Pomoc przeszkolonych pracowników na miejscu (asysta, pomoc w przemieszczaniu się po budynku, udzielenie kompleksowej informacji, itp.)
Pracownicy Zespołu ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej są przygotowani w zakresie pomocy osobom z niepełnosprawnością, asyście, pomocy w przemieszczaniu się po budynku, w zakresie udzielania kompleksowej informacji.
8. Informacje o dojeździe do obiektu komunikacją publiczną.
Do budynku można dojechać komunikacją publiczną, zarówno autobusem (linie nr 144, 173, 204, 224, 274, 503, 513) jak i tramwajem (linie nr 3, 9, 13, 49). Przystanek: Wlotowa. Odległość od przystanku do budynku, to ok. 450 m.
Dodatkowo w odległości 500 m. przystanek na ul. Dauna: linie autobus. 204, 224, linie tram. 11, 24, 50.