Nazwa |
Rejestr mieszkańców DPS |
Sposób udostępniania |
Na wniosek
Pytania lub wniosek w formie elektronicznej, dotyczące rejestru można kierować na e-mail: sekretariat@dpshelclow.pl lub w formie pisemnej na adres: 31-148 Kraków, ul. Helclów 2.
|
Podstawa prawna |
1. Ustawa ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, 2. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, 3. Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 23 sierpnia 2012 r. w sprawie domów pomocy społecznej, 4. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, 5. Statut Domu Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helclów ul. Helclów 2 w Krakowie, stanowiący załącznik do uchwały Nr LXXVII/1156/13 Rady Miasta Krakowa z dnia 26 czerwca 2013 r. |
Uwagi | Ograniczenie dostępu do rejestru następuje w szczególności ze względu na ograniczenia określone w przepisach: ustawy z 13 marca 2004 o pomocy społecznej (szczególnie art. 100), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (szczególnie art. 23 i art. 24), rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane także RODO) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. |