Kraków, dnia 29.01.2019 r.
Numer zamówienia OZ.271.13.2019.MZY
Zapytanie ofertowe
na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy prawo Zamówień Publicznych
(tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.)
na dostawę i instalację w siedzibie Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie przy ul. Wąwozowej 34,
ośmiu urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Ecosys M3145DN laserowych, wyposażonych w toner startowy, oryginalny firmy Kyocera (na minimum 6000 stron kopii A– 4) wraz z przeszkoleniem jednego pracownika GUP, w zakresie obsługi tych urządzeń,
w siedzibie Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie
oraz
dostawę dodatkowych materiałów eksploatacyjnych – 8 sztuk tonera TK 3160 oryginalnego firmy Kyocera,(minimum na 12500 stron kopii A 4) do siedziby Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie przy ul. Wąwozowej 34,zgodnie z Załącznikiem nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia i Załącznikiem nr 2 - Szczegółowy opis urządzenia wielofunkcyjnego Kyocera Ecosys M3145dn.
Zamawiający – Gmina Miejska Kraków - Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
zaprasza do złożenia ofert
1. Dane Zamawiającego:
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie z siedziba przy ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, zwany
w dalszej części Zamawiającym
Umowa zawierana będzie w imieniu i na rzecz:
Gminy Miejskiej Kraków z siedzibą w Krakowie przy pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków
REGON: 351554353 NIP: 676-101-37-17
Dane do kontaktów służbowych z Grodzkim Urzędem Pracy w Krakowie
tel. (12) 68 68 000
fax (12) 645 12 70
e-mail: grodzki@gupkrakow.pl
adres strony internetowej: www.gupkrakow.pl , https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28
godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45 – 14.45
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Nazwa zamówienia: dostawa i instalacja w siedzibie Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie przy ul. Wąwozowej 34, ośmiu urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Ecosys M3145DN laserowych, wyposażonych w toner startowy oryginalny firmy Kyocera (na minimum 6000 stron kopii A – 4) wraz z przeszkoleniem jednego pracownika GUP, w zakresie obsługi tychurządzeń, w siedzibie Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych – 8 sztuk tonera TK 3160 oryginalnych firmy Kyocera, (na minimum 12500 stron kopii A – 4) dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego/Umowy i Szczegółowym opisem urządzenia wielofunkcyjnego Kyocera Ecosys M3145dn - Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego/Umowy
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i instalacja w siedzibie Grodzkiego Urzędu Pracy Kraków przy ul. Wąwozowej 34 – w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, ośmiu urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Ecosys M3145DN laserowych: z oryginalnymi Kartami gwarancyjnymi, fabrycznie nowych, wolnych od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, nie używanych, z panelem operatora wyposażonym co najmniej w wyświetlacz LCD, z opisami na panelu oraz komunikatami na ekranie w języku polskim; wyposażonych w: kopiarkę - mono kolor, drukarkę sieciową - mono kolor, skaner sieciowy – skanowanie pełno-kolorowe w standardzie, dupleks automatyczny w standardzie dostępny dla wszystkich funkcji, podajnik dokumentów automatyczny i dwustronny w standardzie; o parametrach drukowania: minimum 45 stron na minutę, o rozdzielczości minimalnej: drukowania 1200 x 1200 dpi, kopiowania i skanowanie 600 x 600 dpi, podajnik papieru – minimum 1 kaseta uniwersalna na 500 arkuszy A4, A5, A6, B5, B6 (od 60 do 120 g/m2), z trwałych podzespołów gwarantujących wysoką wydajność urządzenia, z pamięcią standardową 1 GB max. 3 GB + co najmniej 128 GB SSD, z pełną ochroną danych na dysku SSD, zasilanych napięciem: AC 220 ~ 240 V, 50 Hz. Przedmiot zamówienia – urządzenia wielofunkcyjne Kyocera Ecosys M3145DN laserowa, mają posiadać funkcje:
drukowania - szczegółowy opis parametrów i wymagań minimalnych w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego/Umowy (w zakresie: procesora, języka kontrolera, emulacji, czcionki, wbudowanego systemu zarządzania, dodatkowych możliwości drukowania, protokołów, obsługi systemów operacyjnych);
kopiowania - szczegółowy opis parametrów i wymagań minimalnych w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego/Umowy (w zakresie: maksymalnego formatu oryginału, kopiowania ciągłego, trybu ekspozycji, zakresu zoom, stałego współczynnika zoom, wyboru oryginału, dodatkowych możliwości kopiowania);
skanowania - szczegółowy opis parametrów i wymagań minimalnych w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego/Umowy (w zakresie: szybkości skanowania, dostępnych rozdzielczości, trybu skanowania, typów plików, rozpoznawania oryginału, maksymalnego obszaru skanowania) oraz posiadać interfejsy – szczegółowy opis w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego/Umowy oraz przeszkolenie jednego pracownika GUP w Krakowie w zakresie obsługi urządzenia, które ma odbyć się w siedzibie Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie przy ul. Wąwozowej 34 w dniu instalowania urządzeń; a także dostawa materiałów eksploatacyjnych, tj. 8 sztuk tonera TK 3160 oryginalnego firmy Kyocera( minimum 12500 stron formatu A4). Szczegółowy opisu materiałów eksploatacyjnych zawiera Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego/Umowy.
Przeszkolenie jednego pracownika
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja:
Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego/Umowy:
Szczegółowy opis urządzenia wielofunkcyjnego Kyocera Ecosys M3145dn - Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego/Umowy
Wykonawca udzieli gwarancji na urządzenia wielofunkcyjne Kyocera Ecosys M3145DN będące przedmiotem niniejszej Umowy, przez 24 miesiące, a na bębny tych urządzeń przez 3 lata od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu Zamówienia. Wykonawca na pozostałe dostarczone przedmioty zamówienia - tonery TK 3160, oryginalne firmy Kyocera, udzieli gwarancji na zasadach ogólnych, właściwych dla tego asortymentu. Okres gwarancji będzie nie krótszy niż ten, jaki przewidział producent danego asortymentu i będzie obowiązywał od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu Zamówienia.
Miejsce dostawy, instalowania przedmiotów zamówienia i przeszkolenia jednego pracownika GUP: siedziba Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie przy ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków
Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
3. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, by zamówienie było wykonane w nieprzekraczalnym terminie maksymalnie do 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie 3 dni od dnia ogłoszenia protokołu z przeprowadzonego Zapytania ofertowego na stornie internetowej oraz BIP Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego.
4. Warunki udziału w postępowaniu
Nie ustalono warunków udziału w postępowaniu
5. Kryteria oceny ofert
Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert uznanych za ważne, spełniających wymogi formalne.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: cena ( brutto ) - 100% znaczenia.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
Sposób oceny ofert:
W kryterium ceny punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:
Ocena punktowa = ( najniższa cena brutto spośród ważnych i nieodrzuconych ofert / cena brutto badanej oferty ważnej i nieodrzuconej) x 100
Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Pozostałe oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą cena lub z najniższym kosztem. Jeżeli zostały złożone oferty
o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu ofertowym (załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego/Umowy), podać cenę do porównania ofert - liczbowo, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku
i zapisać cenę słownie – wartość brutto. Należy podać obowiązującą stawkę podatku od towarów
i usług
Cena oferty będzie uwzględniać wszystkie zobowiązania i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Ewentualne zniżki, rabaty, upusty, itp. muszą być zawarte w cenie oferty.
Cena oferty będzie określona wyłącznie w złotych polskich. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej.
6. Opis sposobu obliczania ceny ofert
Cena oferty będzie obliczona jako całkowita cena brutto (z uwzględnioną obowiązującą stawką podatku od towarów i usług ).
Cena oferty będzie uwzględniać wszystkie zobowiązania i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Ewentualne zniżki, upusty, rabaty itp. muszą być zawarte w cenie oferty.
Cena oferty będzie wyrażona liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku ( brutto ).
Cena oferty będzie określona wyłącznie w złotych polskich. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej.
7. Zmiana treści zapytania ofertowego
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego.
Zmiana treści Zapytania ofertowego zostanie niezwłocznie opublikowana na stronach internetowych:
i będzie wiążąca dla Wykonawców.
8. Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego
Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że Wykonawca zwróci się o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego nie później niż do dnia 31.01.2019 r. w jednej z form, o których mowa w pkt 11.
Treść pytań wraz z wyjaśnieniami treści Zapytania ofertowego zostaną opublikowane na stronach internetowych:
i będą wiążące dla Wykonawców.
9. Opis sposobu przygotowania ofert
Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym i Załącznikach i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie,
Jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polski w sposób czytelny i trwały,, strony oferty powinny być ponumerowane i zaparafowane przez Wykonawcę,
W Formularzu Ofertowym wartości liczbowe należy wpisać w każdej pozycji wyłącznie cyframi, a w miejscach, gdzie jest to wyraźnie wskazane, także słownie ( nie stosuje się wyrażeń „jw.” i równoważnych).
Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę muszą być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy lub przez osobę/y posiadającą/e odpowiednie pełnomocnictwo do dokonywania czynności prawnej, udzielone przez osobę/y upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Podpisy należy składać w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego.
Poprawki w treści oferty muszą być naniesione w sposób czytelny oraz opatrzone podpisami osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Podpisy należy składać w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego.
Dokumenty tworzące ofertę powinny być spięte, zszyte i itp. w sposób uniemożliwiający ich wypięcie (zdekompletowanie).
Oferta powinna zawierać oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa, jeśli osoba pełnomocnika nie jest wskazana jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy we właściwym rejestrze.( jeśli dotyczy )
Oferta powinna zawierać: adres siedziby Wykonawcy, numer telefonu, adres e-mail, numer NIP, adres Oddziału Wykonawcy, numer telefonu, adres e-mail, jeżeli Wykonawca będzie realizował zamówienie jednym ze swoich Oddziałów (jeżeli dotyczy), adres do korespondencji, jeżeli Wykonawca taki posiada, a jest inny niż adres siedziby głównej siedziby bądź Oddziału skierowanego do realizacji zamówienia
Integralną częścią oferty jest:
Parafowane czyli zaakceptowane przez Wykonawcę: Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego/Umowy, Szczegółowy opis urządzenia wielofunkcyjnego Kyocera Ecosys M3145dn - Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego/Umowy,
wypełniony Formularz ofertowy – stanowiący Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego/Umowy
Kosztorys ofertowy, sporządzony przez Wykonawcę w oparciu o Załącznik nr 1 i nr 2 do Zapytania ofertowego stanowiący Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego/Umowy
Parafowany czyli Zaakceptowany przez Wykonawcę Wzór umowy wraz z Załącznikiem nr 5 do Umowy (RODO) stanowiący załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego.
Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie, pod warunkiem że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku Wykonawca powinien dodatkowo umieścić na zmienionej ofercie informację: „Zmiana oferty”,
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeśli osoba pełnomocnika nie jest wskazana jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy we właściwym rejestrze (jeśli dotyczy).
Oferty nie zawierające wymaganych załączników, wypełnione w sposób niezgodny z treścią Zapytania ofertowego bądź nieuzupełnione – zostaną odrzucone.
Wykonawca może przed upływem terminu do złożenia oferty wycofać złożoną ofertę.
Ofertę można złożyć w jednej z form, o których mowa w pkt 11.
10. Sposób porozumiewania się stron
Oferty oraz innego rodzaju korespondencję (np. zaświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania, inne informacje) należy przekazywać do Zamawiającego w jednej z poniższych form:
Korespondencję ( np. zaświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania, inne informacje ) należy przekazywać do Zamawiającego w jednej z poniższych form:
Sposób przygotowania i składania ofert w formie pisemnej
Oferty składane są na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego/Umowy wraz z wymaganymi załącznikami
Ofertę należy złożyć: w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie lub zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia koperty albo opakowania. Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić następujące informacje:
……...............................................
nazwa i adres Wykonawcy
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
ul. Wąwozowa 34
31-752 Kraków
Oferta na dostawę:
„ Dostawa i instalacja ośmiu urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Ecosys M3145DN wyposażonych w toner startowy wraz z przeszkoleniem jednego pracownika GUP w zakresie obsługi urządzeń wielofunkcyjnych oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych – 8 sztuk tonera TK 3160 (12500str/A4) firmy Kyocera, wg Załącznika nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia i Załącznika nr 2 - Szczegółowy opis urządzenia wielofunkcyjnego Kyocera Ecosys M3145dn do Zapytania ofertowego/Umowy, do siedziby Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie”.
Nr zamówienia: OZ. 271.13.2019.MZY
Nie otwierać przed dniem 04.02.2019 r. do godz. 12.00.
Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu do składania ofert w uzasadnionych przypadkach, jednocześnie udostępniając informację o przedłużeniu terminu do składania ofert na stronach internetowych:
i będą wiążące dla Wykonawców.
11. Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać na adres: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie , ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, Dziennik Podawczy (parter) pokój nr 119, nie później niż do 04.02.2019 r., do godz. 12:00. Dziennik Podawczy czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45 – 14.45.
Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę złożona po terminie.
Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 04.02.2019 r. o godz. 12:30 w siedzibie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34, w pokoju 217 (I piętro).
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jako zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda: nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, zaoferowane ceny.
Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej www.gupkrakow.pl https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28 informacje dotyczące:
12. Zamawiający:
(z zastrzeżeniem o możliwości poprawy w ofercie oczywistych omyłek rachunkowych).
Wyjaśnienia Wykonawcy nie mogą prowadzić do zmiany treści oferty.
13. Zamawiający odrzuca ofertę :
Oferty odrzucone, nie będą podlegały punktacji.
14. Zamawiający unieważnia postępowanie:
15. Wynik postępowania
Po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający zamieści zawiadomienie o wyniku postępowania na stronach internetowych:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert.
16. Osoby wyznaczone do kontaktów
W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
Pan Tomasz Węgrzyn – tel. (12) 68 68 223
W sprawach proceduralnych ( formalno-prawnych ):
Pani Małgorzata Zyzik - tel. (12) 68 68 217
17. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione przed zawarciem umowy:
Umowa wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności,
Umowa zostanie podpisana w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
18. Obowiązki w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie RODO:
W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
19. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem danych osobowych zawartych w ofercie oraz w innych dokumentach składanych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu jest Dyrektor Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie z siedzibą przy ul. Wąwozowej 34, 31-752 Kraków
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Jej dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Jej danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy ta osoba uzna, że przetwarzanie Jej dotyczących danych osobowych narusza przepisy RODO;
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
20. Załączniki do Zapytania ofertowego:
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. (RODO)
21. Informacje dodatkowe:
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy PZP. Zamawiający stosuje Regulamin udzielania zamówień publicznych w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie.
W sprawach nieuregulowanych w zapytaniu ofertowym Zamawiający stosuje przepisy Kodeksu Cywilnego.
Złożenie Zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez Zamawiającego (nie rodzi obowiązku zawarcia umowy).
ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 - Szczegółowy opis urządzenia wielofunkcyjnego Kyocera Ecosys M3145dn
Załącznik nr 3 - Formularz ofertowy
Załącznik nr 4 - Kosztorys ofertowy
Załącznik nr 5 - Wzór Umowy wraz z załącznikiem nr 5 do Umowy (RODO)