Dokument archiwalny
Znak sprawy: OZ.271.04.2019.BK.
DO
WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH WYKONAWCÓW
Zapytanie ofertowe
Zamawiający: Gmina Miejska Kraków z siedzibą w Krakowie, Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków - Grodzki Urząd Pracy w Krakowie 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34 zaprasza do złożenia ofert na:
„DOSTAWĘ TONERÓW I BĘBNÓW DO DRUKAREK RÓŻNYCH TYPÓW”
CPV : 30200000-1
Dane Zamawiającego:
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, zwany w dalszej części „Zamawiającym” z siedzibą w Krakowie ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków.
Umowa zawierana będzie w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Kraków,
Regon 351554353, NIP: 676-101-37-17
tel. (12) 68 68 000
fax (12) 645 12 70
e-mail: grodzki@gupkrakow.pl
adres strony internetowej: www.gupkrakow.pl , https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28
godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45 – 14.45
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, rozładunek i wniesienie do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych tonerów i bębnów do drukarek różnych typów znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego / dopuszcza się zamienniki wykonane z nowych części tylko nieregenerowane tonery i bębny – szczegółowy opis stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego /
CPV : 30200000-1
2. Termin realizacji zamówienia: 3 dni robocze od daty podpisania umowy.
3. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków.
4. Okres gwarancji: 24 miesiące.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: posiadają aktualny wpis do: ewidencji rejestru działalności gospodarczej/KRS
6. Termin otwarcia ofert: niezwłocznie po upływie terminu składania ofert
7. Kryteria oceny ofert
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów:
cena ( brutto ) - 100% znaczenia/100 punktów
Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert uznanych za ważne, spełniających wymogi formalne.
Sposób oceny ofert:
W kryterium ceny, punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:
Ocena punktowa = ( najniższa cena brutto spośród ważnych i nieodrzuconych ofert / cena brutto badanej oferty ) x 100
Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego), podać cenę do porównania ofert – wartość brutto. Stawka podatku VAT.
8. Opis sposobu obliczania ceny ofert
- Cena oferty będzie uwzględniać wszystkie zobowiązania i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Ocenie podlegać będzie cena brutto (cena oferty) zaproponowana przez Wykonawcę w Formularzu Oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Oferta Wykonawcy sporządzona w odpowiedzi na niniejsze zapytanie, zgodnie z załączonym Formularzem Oferty, zawierać będzie cenę netto i cenę brutto (z podatkiem VAT) za całość wykonania dostawy.
- Cena oferty będzie określona wyłącznie w złotych polskich. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej.
9.Zmiana treści zapytania ofertowego
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego.
Zmiana treści Zapytania ofertowego zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronach internetowych:
www.gupkrakow.pl
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28
i będzie wiążąca dla Wykonawców.
10. Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego
Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że Wykonawca zwróci się o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego nie później niż do dnia 18.01.2019 r., w jednej z form o których mowa w pkt. 13.
Treść pytań wraz z wyjaśnieniami treści Zapytania ofertowego zostaną zamieszczone na stronach internetowych:
- www.gupkrakow.pl
- https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28
i będzie wiążąca dla Wykonawców.
11. Termin, do którego należy składać oferty
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.01.2019 r.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu składania ofert, jednocześnie zamieszczając informację o przedłużeniu terminu składania ofert na stronach internetowych:
- www.gupkrakow.pl
- https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28
i będzie wiążąca dla Wykonawców.
12. Opis sposobu przygotowania ofert
- Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Ewentualne poprawki w treści oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie, pod warunkiem że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku Wykonawca powinien dodatkowo umieścić informację „Zmiana oferty”.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Integralną częścią oferty jest:
- wypełniony – Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego
- wypełniony Formularz ofertowy – zał. nr 2 do Zapytania ofertowego
- parafowany wzór umowy – zał. nr 3 do zapytania ofertowego
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
- Pełnomocnictwo.
Ofertę można złożyć w jednej z form o których mowa w pkt 13.
13. Sposób porozumiewania się stron
Oferty oraz innego rodzaju korespondencję należy przekazywać do Zamawiającego w jednej z poniższych form:
- drogą elektroniczną (skany dokumentów podpisanych, parafowanych) na adres: kraus@gupkrakow.pl
- pisemnej (pocztą, kurierem lub osobiście ) do siedziby Zamawiającego na adres: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków do pok. 119 – Dziennik Podawczy – od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45 – 14.45.
14. Sposób przygotowania i składania ofert w formie pisemnej:
1. Oferty muszą być złożone w siedzibie Zamawiającego Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34; 31-752 Kraków, Dziennik podawczy - pokój nr 119 w terminie do dnia 21.01.2019 r.: godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45 – 14.45
2. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Grodzkiego Urzędu Pracy (ul. Wąwozowa 34; 31-752 Kraków) oraz opisane
............................................
nazwa i adres Wykonawcy
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
ul. Wąwozowa 34
31-752 Kraków
Oferta na dostawę „DOSTAWA TONERÓW I BĘBNÓW DO DRUKAREK RÓŻNYCH TYPÓW”
Znak sprawy: OZ.271.04.2019.BK.
Nie otwierać przed dniem 21.01.2019 r. do godz. 12:00
15. Zamawiający nie uwzględni ofert
Zamawiający odrzuca ofertę:
- Wykonawców, którzy złożą więcej niż jedną ofertę w prowadzonym postępowaniu,
- Nieodpowiadających warunkom postępowania,
- Nieodpowiadającą opisowi przedmiotu zamówienia,
- Złożonych po terminie,
- Zawierającą błędy w obliczeniu ceny (kosztów), które nie stanowią oczywistych omyłek rachunkowych,
- Nieodpowiadającą wymogom formalnym postępowania.
Oferty odrzucone nie podlegają punktacji.
16.Wynik postępowania
Po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający zamieści zawiadomienie o wyniku postępowania na stronach internetowych:
- www.gupkrakow.pl
- https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28
17. Osoby wyznaczone do kontaktów
W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
Pan Tomasz Węgrzyn – tel. (12) 68-68-223
W sprawach dotyczących procedury postępowania:
Pani Beata Kraus – tel. (12) 68-68-216
18. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione przed zawarciem umowy:
- Umowa zostanie podpisana w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,
- Umowa wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności,
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
19. Załączniki do zapytania ofertowego
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1
- Formularz ofertowy - załącznik nr 2
- Wzór umowy - załącznik nr 3
20. Informacje dodatkowe
- Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r. poz. 1986); Zamawiający stosuje Regulamin udzielania zamówień publicznych w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie; w sprawach nieuregulowanych w zapytaniu ofertowym Zamawiający stosuje przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Zamawiający dopuszcza możliwość poprawiania w ofertach Wykonawców oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, stosując zasady wynikające z art. 87 ustawy prawo zamówień publicznych i orzecznictwa w tym zakresie.
- Zamawiający może żądać od Wykonawców sprecyzowania i dopracowania treści ofert oraz przedstawienia informacji dodatkowych, wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, przy czym niedopuszczalne jest dokonywanie istotnych zmian w treści ofert, zmian w opisie przedmiotu zamówienia oraz prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonych ofert (z zastrzeżeniem o możliwości poprawy w ofercie oczywistych omyłek rachunkowych); wyjaśnienia Wykonawcy nie mogą prowadzić do zmiany treści oferty.
- Zamawiający unieważnia postępowanie:
- jeżeli nie została złożona żadna oferta,
- jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
- jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
- w przypadku gdy zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie,
- gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
- które, obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert;
- złożenie Zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez Zamawiającego (nie rodzi obowiązku zawarcia umowy);
Informacja dotycząca ochrony danych osobowych w Grodzkim Urzędzie Pracy przeznaczona dla Wykonawcy:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Dyrektor Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie z siedzibą przy ul. Wąwozowej 34, 31-752 Kraków,
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie możliwy jest pod numerem tel. nr (12) 68 68 230 lub adresem e-mail: iod@gupkrakow.pl
- Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego lub przeprowadzania postępowań w drodze zapytania ofertowego, na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia w związku z art. 6 ust. 1 lit. b, c - ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być organy zajmujące się kontrolą poprawności prowadzenia postępowań,
- Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres: 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (dot. zamówień współfinansowanych ze środków UE),
- Posiada Pan/Pani prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania,
- Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do przeprowadzenia postępowania oraz zawarcia umowy z wykonawcą, którego oferta okaże się najkorzystniejsza,
- Pana/Pani dane nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji (profilowaniu),
- Pana/Pani dane nie będą przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej.
ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3