Numer zamówienia OZ.271.323.2018.MZY
Zapytanie ofertowe
na dostawę mebli do pomieszczeń Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie
wg Załącznika nr 1
Zamawiający:Gmina Miejska Kraków - Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
zaprasza do złożenia ofert
1. Dane Zamawiającego:
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie na rzecz:
Gminy Miejskiej Kraków z siedzibą przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków
NIP: 676-101-37-17, REGON: 351554353
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34, 31-572 Kraków
tel. /12/ 68-68-000,
fax: /12/ 645-12-70
e-mail: grodzki@gupkrakow.pl
adres strony internetowej: www.gupkrakow.pl, https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28
godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:45 – 14:45
2. Opis przedmiotu zamówienia:
„ Dostawa mebli do pomieszczeń Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie wg załącznika nr 1”.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz transport, wniesienie, montaż i ustawienie mebli do pomieszczeń Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie:
Dostawa mebli biurowych obejmuje: szafy metalowe dwudrzwiowe, szafy biurowe Svenbox, szafy ubraniowe Svenbox, regały Svenbox (różnego rodzaju), nadstawki metalowe do szaf (różnego rodzaju), szafki Svenbox, biurka Svenbox (różnego rodzaju), kontenery mobilne Svenbox na kółkach, kontenery dostawne Svenbox, kontenery dostawne zamykane, dostawki Svenbox, blaty Svenbox, półki na klawiaturę Svenbox.
Dostawa mebli kuchennych obejmuje: zabudowę kuchenną (szafki dolne dł. około 2,8 m, szafki górne dł. około 2,8 m, wykonane z płyty o grubości 18 mm, z frontami o wykończeniu PCV 2 mm, uchwytami koloru srebrnego, zawiasami zwykłymi, w tym jedna szafka górna z ociekaczem na naczynia, blat kuchenny o grubości 38 mm /z wycięciem na zlewozmywak/, listwa przyblatowa srebrna) – kolor mebli do uzgodnienia, zabudowę kaloryferów (różnej długości), dwa stoły kuchenne (różnej wielkości), krzesła Tulipan Nowy Styl. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznika nr 1 do Zapytania ofertowego.
Wszystkie meble, w tym szafy ubraniowe, aktowe, szafki, szuflady mają posiadać atestowane zamki, oprócz mebli do zabudowy kuchennej.
W czasie dostawy i wniesienia mebli ruch pieszych i mebli będzie odbywał się wewnętrzną klatką schodową o szerokości 2,58 m, w budynku dwukondygnacyjnym (bez windy). Przed budynkiem znajduje się parking samochodowy, z którego Wykonawca będzie mógł bezpłatnie korzystać
w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
Organizacja dostawy i wniesienia mebli winna uwzględniać fakt, iż czynności te będą wykonywane w czasie pracy Urzędu.
Dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie mebli w pomieszczeniach Zamawiającego może być wykonywana w dniach i godzinach pracy Urzędu, tj. od poniedziałku do piątku, od godz. 7:30 do godz. 15:30.
Ustawienie mebli w pokojach biurowych (ze względu na ochronę danych osobowych) będzie się odbywać tylko w godzinach pracy Urzędu, tj. od godz. 7:30 do godz. 15:30 i tylko w obecności pracownika.
Zamawiający dopuszcza możliwość skręcania i montażu mebli po godzinach pracy Urzędu tylko we wskazanym miejscu (piwnica).
Zamawiający zaleca Wykonawcy wizję lokalną pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia
w celu szczegółowego zapoznania się ze specyfiką i charakterem pomieszczeń oraz w celu wykonania dokładnych pomiarów mebli, co może wpłynąć na cenę tych mebli , a także zdobycie na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
Wizja lokalna i wykonanie dokładnych pomiarów mebli jest dobrowolna i Zamawiający nie rekompensuje żadnych kosztów z tym związanych.
Miejsce dostawy: siedziba Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34,
31-752 Kraków
kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień:
Zakres dostawy został określony szczegółowo w Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznika nr 1 do Zapytania ofertowego.
3. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 14 grudnia 2018 r..
Wykonawca, którego oferta okaże się najkorzystniejsza i uzyska najwyższą ilość punktów, zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie do 3 dni od dnia ogłoszenia na stronie internetowej www.gupkrakow.pl oraz w BIP Zamawiającego https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28, protokołu z przeprowadzonego Zapytania ofertowego.
4. Warunki udziału w postępowaniu
Nie określono warunków udziału w postępowaniu
5. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert i wybierze najkorzystniejszą ofertę jedynie spośród ofert uznanych za ważne i spełniające wymogi formalne.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium: cena (brutto) - 100% znaczenia.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów.
Sposób oceny oferty:
W kryterium ceny punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:
oferta z najniższą ceną brutto wśród ofert ważnych i nieodrzuconych
cena brutto badanej oferty ważnej i nieodrzuconej , a wynik x 100
Wyniki obliczeń będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów.
Pozostałe oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą cena lub z najniższym kosztem. Jeżeli zostały złożone oferty
o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego), podać cenę do porównania ofert - liczbowo, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku oraz zapisać cenę słownie – wartość brutto. Należy podać obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług VAT.
Cena oferty będzie uwzględniać wszystkie zobowiązania i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Ewentualne zniżki, rabaty, upusty, itp. muszą być zawarte w cenie oferty.
Cena oferty będzie określona wyłącznie w złotych polskich. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej.
6. Opis sposobu obliczania ceny ofert
Cena oferty będzie obliczona jako całkowita cena brutto (z uwzględnioną obowiązującą stawką podatku od towarów i usług ).
Cena oferty będzie uwzględniać wszystkie zobowiązania i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Ewentualne zniżki, upusty, rabaty itp. muszą być zawarte w cenie oferty.
Cena oferty będzie wyrażona liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku ( brutto ).
Cena oferty będzie określona wyłącznie w złotych polskich. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej.
7. Zmiana treści zapytania ofertowego
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego.
Zmiana treści Zapytania ofertowego zostanie niezwłocznie opublikowana na stronach internetowych:
i będzie wiążąca dla Wykonawców.
8. Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego
Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że Wykonawca zwróci się
o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego nie później niż do dnia 13.11.2018 r. w jednej z form,
o których mowa w pkt 11.
Treść pytań wraz z wyjaśnieniami treści Zapytania ofertowego zostaną opublikowane na stronach internetowych:
9. Opis sposobu przygotowania ofert
Integralną częścią oferty jest:
10. Sposób porozumiewania się stron
Oferty oraz innego rodzaju korespondencję (np. zaświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania, inne informacje) należy przekazywać do Zamawiającego w jednej z poniższych form:
Korespondencję ( np. zaświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania, inne informacje ) należy przekazywać do Zamawiającego w jednej z poniższych form:
Sposób przygotowania i składania ofert w formie pisemnej
Oferty składane są na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego,
Ofertę należy złożyć: w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie lub zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia koperty albo opakowania. Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić następujące informacje:
……............................................................
nazwa i adres Wykonawcy
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
ul. Wąwozowa 34
31-752 Kraków
Oferta na usługę:
„Dostawa mebli do pomieszczeń Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie”.
Nr zamówienia: OZ. 271.323.2018.MZY
Nie otwierać przed dniem 15.11.2018 r. do godz. 13.00.
Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu do składania ofert w uzasadnionych przypadkach, jednocześnie udostępniając informację o przedłużeniu terminu do składania ofert na stronach internetowych:
i będą wiążące dla Wykonawców.
11. Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać na adres: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie , ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, Dziennik Podawczy (parter) pokój nr 119, nie później niż do 15.11.2018 r., godz. 13:00. Dziennik Podawczy czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45 – 14.45.
Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę złożona po terminie.
Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 15.11.2018 r. o godz. 13:00 w siedzibie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34, w pokoju 217 (I piętro).
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jako zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda: nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, zaoferowane ceny.
Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej www.gupkrakow.pl https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28 informacje dotyczące:
12. Zamawiający:
Wyjaśnienia Wykonawcy nie mogą prowadzić do zmiany treści oferty.
13. Zamawiający odrzuca ofertę :
Wykonawców, którzy złożą więcej niż jedną ofertę w prowadzonym postępowaniu,
Nieodpowiadającą warunkom postępowania i wymogom formalnym,
Nieodpowiadającą opisowi przedmiotu zamówienia,
Złożoną po terminie,
Zawierającą błędy w obliczeniu ceny (kosztów), a które nie stanowią oczywistych omyłek rachunkowych.
Oferty odrzucone, nie będą podlegały punktacji.
14. Zamawiający unieważnia postępowanie:
jeżeli nie została złożona żadna oferta,
jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
w przypadku, gdy zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie,
gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
które, obarczone jest niemożliwą do usunięcia wada, uniemożliwiającą zawarcie umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
15. Wynik postępowania
Po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający zamieści zawiadomienie o wyniku postępowania na stronach internetowych:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert.
16. Osoby wyznaczone do kontaktów
W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
Pan Tomasz Węgrzyn – tel. (12) 68 68 223
W sprawach proceduralnych ( formalno-prawnych ):
Pani Małgorzata Zyzik - tel. (12) 68 68 217
17. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione przed zawarciem umowy:
Umowa wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności,
Umowa zostanie podpisana w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
18. Obowiązki w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie RODO:
1) Ilekroć w Zapytaniu ofertowym jest mowa o RODO, należy przez to rozumieć: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
2) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno - prawnych związanych z udziałem
w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO,
w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (por. art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Zamawiający informuje, iż treść oświadczenia została ujęta przez Zamawiającego we wzorze Formularza Ofertowego – pkt 14.
W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
19. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem danych osobowych zawartych w ofercie oraz w innych dokumentach składanych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu jest Dyrektor Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie z siedzibą przy ul. Wąwozowej 34, 31-752 Kraków
inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego jest Pan Mateusz Kęsek,
ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, adres e-mail: iod@gupkrakow.pl, telefon: /12/ 68 68 230;
odbiorcami w/w danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
dane osobowe w/w będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących osób wymienionych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do danych osobowych w/w osób, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
każda osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu, posiada:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Jej dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Jej danych osobowych*;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy ta osoba uzna, że przetwarzanie Jej dotyczących danych osobowych narusza przepisy RODO;
żadnej osobie, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu nie przysługuje:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
20. Załączniki do Zapytania ofertowego:
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. (RODO)
21. Informacje dodatkowe:
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy PZP. Zamawiający stosuje Regulamin udzielania zamówień publicznych w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie.
W sprawach nieuregulowanych w zapytaniu ofertowym Zamawiający stosuje przepisy Kodeksu Cywilnego.
Złożenie Zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne
z udzieleniem zamówienia przez Zamawiającego (nie rodzi obowiązku zawarcia umowy).
Zamawiający informuje, iż składanie ofert jest dobrowolne i nie rekompensuje żadnych kosztów związanych z przygotowaniem, wykonaniem i złożeniem oferty.
ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
Załącznik nr 3 – Kosztorys ofertowy
Załącznik nr 4 – Wzór Umowy wraz z załącznikiem nr 4 do Umowy (RODO)