Dokument archiwalny
Numer zamówienia OZ.271.325.2018.HS
ZAPYTANIE OFERTOWE
na podstawie art. 4 pkt 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
(Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.)
na Zakup licencji oraz odnowienie gwarancji do urządzenia FortiGate 240D – UTM Bundle na okres od dnia 18.12.2018 r. do dnia 17.12.2019 r.
Zamawiający – Gmina Miejska Kraków - Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
zaprasza do złożenia ofert.
1. Dane Zamawiającego:
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków.
Umowa zawierana będzie w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Kraków z siedzibą w Krakowie,
Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków
REGON: 351554353 NIP: 676-101-37-17
Dane do kontaktów służbowych z Grodzkim Urzędem Pracy w Krakowie:
tel. /12/ 68-68-000,
fax: /12/ 645-12-70,
e-mail: grodzki@gupkrakow.pl,
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28,
godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:45 – 14:45.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakup licencji oraz odnowienie gwarancji do urządzenia FortiGate-240D – UTM Bundle na okres od dnia 18.12.2018 r. do dnia 17.12.2019 r..
Wykonawca gwarantuje należytą jakość produktu przez okres 12 miesięcy.
Miejsce wykonania usługi: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków.
Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
32424000-1 Infrastruktura sieciowa
3. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, by zamówienie było wykonane w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.12.2018 r..
4. Warunki udziału w postępowaniu:
Nie ustanowiono warunków udziału w postępowaniu.
5. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert uznanych za ważne, spełniających wymogi formalne.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: cena (brutto) - 100% znaczenia.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
Sposób oceny ofert:
W kryterium ceny punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:
Ocena punktowa = ( najniższa cena brutto spośród ważnych i nieodrzuconych ofert / cena brutto badanej oferty ) x 100
Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
6. Opis sposobu obliczania ceny ofert:
Cena oferty będzie obliczona, jako całkowita cena brutto ( z obowiązującym podatkiem od towarów i usług).
Cena oferty będzie uwzględniać wszystkie zobowiązania i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Ewentualne zniżki, upusty, rabaty itp. muszą być zawarte w cenie oferty.
Cena oferty będzie wyrażona liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku ( brutto ).
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą cena lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
7. Zmiana treści zapytania ofertowego:
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego.
Zmiana treści Zapytania ofertowego zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronach internetowych:
- www.gupkrakow.pl,
- https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28
i będzie wiążąca dla Wykonawców.
8. Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego:
Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że Wykonawca zwróci się o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego nie później niż do dnia 13.11.2018 r., w jednej z form o których mowa w pkt 11.
Treść pytań wraz z wyjaśnieniami treści Zapytania ofertowego zostaną zamieszczone na stronach internetowych:
- • www.gupkrakow.pl,
- • https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28
i będzie wiążąca dla Wykonawców.
9. Termin, do którego należy składać oferty:
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.11.2018 r. do godz. 10:00
Termin otwarcia ofert: niezwłocznie po upływie terminu składania ofert.
10. Opis sposobu przygotowania ofert:
Wykonawcy zobowiązani są:
- zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie;
- Jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polski, strony oferty powinny być ponumerowane i zaparafowane przez Wykonawcę;
- Ewentualne poprawki w treści oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy;
- Oferta powinna być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy;
- Integralną częścią oferty jest :
- Formularz ofertowy – stanowiący Załącznik nr 1 wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby do reprezentowania Wykonawcy do Zapytania ofertowego,
- Aktualny na dzień składania ofert odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP, chyba że Wykonawca wskaże dostęp do w/w dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, Zamawiający pobierze je samodzielnie,
- Pełnomocnictwa do złożenia oferty/zawarcia umowy (jeśli dotyczy);
- Oferty nie zawierające wymaganych załączników wypełnione w sposób niezgodny z treścią Zapytania ofertowego – zostaną odrzucone;
- Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie, pod warunkiem że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku Wykonawca powinien dodatkowo umieścić na zmienionej ofercie informację: „Zmiana oferty”;
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych;
- Ofertę można złożyć w jednej z form o których mowa w pkt 11.
Wykonawca może przed upływem terminu do złożenia oferty wycofać złożoną ofertę.
11. Sposób porozumiewania się stron:
Oferty oraz innego rodzaju korespondencję należy przekazywać do Zamawiającego
w jednej z poniższych form:
- drogą elektroniczną (skany dokumentów podpisanych, parafowanych) na adres: zyzik@gupkrakow.pl,
- pisemnej (pocztą, kurierem lub osobiście ) do siedziby Zamawiającego na adres: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków do pok. 119 – Dziennik Podawczy – od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45 – 14.45.
Sposób przygotowania i składania ofert w formie pisemnej:
- Oferty składane są na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
- Oferty muszą być złożone w siedzibie Zamawiającego Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34; 31- 752 Kraków, Dziennik podawczy - pokój nr 119, w terminie: do dnia 16.11.2018 r. do godz. 10:00, godziny urzędowania GUP: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45 – 14.45.
- Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Grodzkiego Urzędu Pracy (ul. Wąwozowa 34; 31-752 Kraków) oraz opisane:
............................................
nazwa i adres Wykonawcy
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
ul. Wąwozowa 34
31-752 Kraków
Oferta na „Zakup licencji oraz odnowienie gwarancji do urządzenia FortiGate-240D – UTM Bundle na okres od dnia 18.12.2018 r. do dnia 17.12.2019 r.”
Nie otwierać przed dniem 16.11.2018 r. do godz. 10:00
Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu do składania ofert w uzasadnionych przypadkach, jednocześnie udostępniając informację o przedłużeniu terminu do składania ofert na stronach internetowych:
- www.gupkrakow.pl,
- https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28
i będzie to wiążąca dla Wykonawców.
12. Zamawiający :
- dopuszcza możliwość poprawiania w ofertach Wykonawców oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, stosując zasady wynikające z art. 87 ustawy prawo zamówień publicznych i orzecznictwa w tym zakresie;
- może żądać od Wykonawców : sprecyzowania i dopracowania treści ofert oraz przedstawienia informacji dodatkowych, wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, przy czym niedopuszczalne jest dokonywanie istotnych zmian w treści ofert, zmian w opisie przedmiotu zamówienia oraz prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonych ofert (z zastrzeżeniem o możliwości poprawy w ofercie oczywistych omyłek rachunkowych).
Wyjaśnienia Wykonawcy nie mogą prowadzić do zmiany treści oferty.
13. Zamawiający odrzuca ofertę :
- Wykonawców, którzy złożą więcej niż jedną ofertę w prowadzonym postępowaniu,
- Nieodpowiadającą warunkom postępowania,
- Nieodpowiadającą opisowi przedmiotu zamówienia,
- Złożoną po terminie,
- Zawierającą błędy w obliczeniu ceny (kosztów), a które nie stanowią oczywistych omyłek rachunkowych,
- Nieodpowiadającym wymogom formalnym postępowania.
Oferty odrzucone, nie będą podlegały punktacji.
14. Zamawiający unieważnia postępowanie:
- jeżeli nie została złożona żadna oferta,
- jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
- jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
- w przypadku gdy zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie,
- gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
- które, obarczone jest niemożliwą do usunięcia wada, uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
15. Wynik postępowania:
Po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający zamieści zawiadomienie o wyniku postępowania na stronach internetowych:
- • www.gupkrakow.pl,
- • https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert.
16. Osoby wyznaczone do kontaktów:
W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
Pan Artur Kmiotek – tel. (0-12) 68 68 127
W sprawach proceduralnych ( formalno-prawnych ):
Pani Małgorzata Zyzik – tel. (0-12) 68 68 217
17. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione przed zawarciem umowy:
- Umowa wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności,
- Umowa zostanie podpisana w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania,
- Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie 3 dni od dnia ogłoszenia protokołu z przeprowadzonego Zapytania ofertowego na stronie www.gupkrakow.pl oraz https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28z w siedzibie Zamawiającego.
19. Załączniki do zapytania ofertowego:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego (wypełniony);
- Wzór umowy – załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego wraz z załącznikiem nr 3 do Umowy - Informacja dotycząca stosowania art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. (RODO).
20. Informacja dotycząca ochrony danych osobowych w Grodzkim Urzędzie Pracy przeznaczona dla Wykonawcy:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Dyrektor Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie z siedzibą przy ul. Wąwozowej 34, 31-752 Kraków,
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie możliwy jest pod numerem tel. nr (12) 68 68 230 lub adresem e-mail: iod@gupkrakow.pl
- Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego lub przeprowadzania postępowań w drodze zapytania ofertowego, na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia w związku z art. 6 ust. 1 lit. b, c - ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być organy zajmujące się kontrolą poprawności prowadzenia postępowań,
- Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres: 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (dot. zamówień współfinansowanych ze środków UE),
- Posiada Pan/Pani prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do przeprowadzenia postępowania oraz zawarcia umowy z wykonawcą, którego oferta okaże się najkorzystniejsza,
- Pana/Pani dane nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji (profilowaniu),
- Pana/Pani dane nie będą przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej.
21. Informacje dodatkowe:
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy PZP. Zamawiający stosuje Regulamin udzielania zamówień publicznych w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie. W sprawach nieuregulowanych w Zapytaniu ofertowym Zamawiający stosuje przepisy Kodeksu Cywilnego.
Złożenie Zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez Zamawiającego (nie rodzi obowiązku zawarcia umowy).
Zamawiający informuje, iż składanie ofert jest dobrowolne i nie rekompensuje żadnych kosztów sporządzenia oferty.
ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3