Numer zamówienia OZ.271.321.2018.MZY.Szkol.Ind. Kraków, dnia 30 października 2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie szkolenia dla jednej osoby bezrobotnej pod nazwą:
„Kurs makijażu permanentnego (w tym: brwi metodą ombre, usta, kreski)”
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert
1. Dane Zamawiającego:
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków
Umowa zawierana będzie w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Kraków z siedzibą w Krakowie,
pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków
REGON: 351554353 NIP: 676-101-37-17
Dane do kontaktów służbowych z Grodzkim Urzędem Pracy w Krakowie
tel. /12/ 68-68-000,
fax: /12/ 645-12-70
e-mail: grodzki@gupkrakow.pl
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28
godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:45 - 14:45
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: usługa szkoleniowa - wykonanie 40 godzin zegarowych szkolenia dla jednej osoby bezrobotnej pod nazwą: „Kurs makijażu permanentnego (w tym: brwi metodą ombre, usta, kreski)”.
Miejsce szkolenia: Polska (w przypadku szkolenia poza Krakowem, należy w osobnej pozycji kosztorysu podać koszt zakwaterowania, wyżywienia – jeżeli Wykonawcy to zapewniają)
3. Termin wykonania zamówienia:
rozpoczęcie kursu - najbliższy możliwy, jednak zakończenie kursu powinno nastąpić najpóźniej do końca listopada 2018 r.
4. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez odpowiedni Wojewódzki Urząd Pracy, posiadają pozwolenie na prowadzenie szkoleń w ramach wpisu do: ewidencji rejestru działalności gospodarczej/KRS
5. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający oceni oferty i wybierze najkorzystniejszą ofertę z ofert uznanych za ważne i spełniające wymogi formalne.
Podstawowym i najważniejszym kryterium oceny ofert będzie kryterium CENY(brutto) - 100% znaczenia=100 punktów.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
6. Opis sposobu obliczania ceny ofert
W kryterium ceny, punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:
Ocena punktowa oferty =
oferta z najniższą ceną brutto wśród ofert ważnych i nieodrzuconych
cena brutto badanej oferty ważnej i nieodrzuconej , a wynik x 100
Cena oferty (brutto) będzie wyrażona liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, również zapisana słownie.
Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Pozostałe oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert (jeżeli są przewidziane w Zapytaniu ofertowym), Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub
z najniższym kosztem. Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego), podać cenę do porównania ofert - liczbowo, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku i zapisać cenę słownie – wartość brutto.
Stawka podatku VAT – zwolniony
Cena oferty będzie uwzględniać wszystkie zobowiązania i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Ewentualne zniżki, rabaty , upusty,itp. muszą być zawarte w cenie oferty.
Cena oferty będzie określona wyłącznie w złotych polskich. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej.
7. Zmiana treści zapytania ofertowego
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego.
Zmiana treści Zapytania ofertowego zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronach internetowych:
i będzie wiążąca dla Wykonawców.
8. Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego
Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że Wykonawca zwróci się
o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego nie później niż do dnia 02.11.2018 r., w jednej z form
o których mowa w pkt 11.
Treść pytań wraz z wyjaśnieniami treści Zapytania ofertowego zostaną zamieszczone na stronach internetowych: • www.gupkrakow.pl, • https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28 i będzie wiążąca dla Wykonawców.
9. Opis sposobu przygotowania ofert
Wykonawcy zobowiązani są:
Zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym
oraz załącznikach i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie:
Jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polski, strony oferty powinny być ponumerowane i zaparafowane przez Wykonawcę,
W Formularzu Ofertowym wartości liczbowe należy wpisać w każdej pozycji wyłącznie cyframi, a w miejscach, gdzie jest to wyraźnie wskazane, także słownie (nie stosuje się wyrażeń „jw.” i równoważnych).
Oferta, dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę muszą być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy lub przez osobę/y posiadającą/e odpowiednie pełnomocnictwo do dokonywania czynności prawnej, udzielone przez osobę/y upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Podpisy należy składać w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego.
Poprawki w treści oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i opatrzone podpisami osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. parafowane przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Podpisy należy składać w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego.
Oferta i dokumenty tworzące ofertę powinny być spięte, zszyte itp., w sposób uniemożliwiający ich wypięcie (zdekompletowanie).
Oferta powinna zawierać oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa, jeśli osoba pełnomocnika nie jest wskazana jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy we właściwym rejestrze.( jeśli dotyczy )
Oferta powinna zawierać: adres siedziby Wykonawcy, numer telefonu, adres e-mail, numer NIP; adres Oddziału Wykonawcy, numer telefonu, adres e-mail, jeżeli Wykonawca będzie realizował zamówienie jednym ze swoich Oddziałów (jeżeli dotyczy); adres do korespondencji, jeżeli Wykonawca taki posiada, a jest inny niż adres siedziby głównej bądź siedziby Oddziału skierowanego do realizacji zamówienia,
Integralną częścią oferty jest: Wypełniony Formularz ofertowy – stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, oraz Wzór Umowy parafowany na każdej stronie – stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego wraz z załącznikiem nr 5 do Umowy (RODO).
Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie, pod warunkiem że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku Wykonawca powinien dodatkowo umieścić na zmienionej ofercie informację: „Zmiana oferty”,
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
Ofertę można złożyć w jednej z form o których mowa w pkt 11.
Dokumenty jakie winna zawierać oferta:
Oferty nie zawierające wymaganych załączników, wypełnione w sposób niezgodny z treścią Zapytania ofertowego bądź nieuzupełnione – zostaną odrzucone.
Wykonawca może przed upływem terminu do złożenia oferty wycofać złożoną ofertę.
Ofertę można złożyć w jednej z form, o których mowa w pkt 11.
10. Sposób porozumiewania się stron
Oferty oraz innego rodzaju korespondencję należy przekazywać do Zamawiającego
w jednej z poniższych form:
Korespondencję (np. zaświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania, inne informacje) należy przekazywać do Zamawiającego w jednej z poniższych form:
11. Sposób przygotowania i składania ofert w formie pisemnej:
…...................................................................
…...................................................................
nazwa i adres Wykonawcy
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
ul. Wąwozowa 34
31-752 Kraków
Oferta szkoleniowa:
„Kurs makijażu permanentnego (w tym: brwi metodą ombre, usta, kreski)”
Nie otwierać przed dniem 06.11.2018 r. do godz. 11:00
Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu do składania ofert w uzasadnionych przypadkach, jednocześnie udostępniając informację o przedłużeniu terminu do składania ofert na stronach internetowych:
• www.gupkrakow.pl
• https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28 i będzie wiążąca dla Wykonawców.
12. Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać na adres: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34; 31- 752 Kraków, do pok. 119 (parter) – Dziennik Podawczy – od poniedziałku do piątku, w godzinach
7.45 – 14.45, nie później niż do dnia 06.11.2018 r., do godz. 11:00.
Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę złożoną po terminie.
Termin i miejsce otwarcia ofert: niezwłocznie po upływie terminu składania ofert. Informacja z Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 06.11.2018 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego – GUP w Krakowie, ul. Wąwozowa 34, pokój 217 (I piętro).
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jako zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda: nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, zaoferowane ceny.
Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej www.gupkrakow.pl, https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28 informacje dotyczące:
13. Zamawiający:
Wyjaśnienia Wykonawcy nie mogą prowadzić do zmiany treści oferty.
14. Zamawiający odrzuca ofertę :
15. Zamawiający unieważnia postępowanie:
16. Wynik postępowania
Po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający zamieści zawiadomienie o wyniku postępowania na stronach internetowych:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert.
17. Osoby wyznaczone do kontaktów:
W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
Pani Małgorzata Zyzik – tel. (12) 68 68 217
18. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione przed zawarciem umowy:
Nie przewidziano.
19. Obowiązki w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie RODO
1) Ilekroć w Zapytaniu ofertowym jest mowa o RODO, należy przez to rozumieć: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
2) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno - prawnych związanych z udziałem
w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO,
w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (por. art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Zamawiający informuje, iż treść oświadczenia została ujęta przez Zamawiającego we wzorze Formularza Ofertowego – pkt 14.
W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
20. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem danych osobowych zawartych w ofercie oraz w innych dokumentach składanych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu jest Dyrektor Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie z siedzibą przy ul.Wąwozowej 34, 31-752 Kraków
inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego jest Pan Mateusz Kęsek,
ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, adres e-mail: iod@gupkrakow.pl, telefon: /12/ 68 68 230;
odbiorcami w/w danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
dane osobowe w/w będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących osób wymienionych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do danych osobowych w/w osób, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
każda osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu, posiada:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Jej dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Jej danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy ta osoba uzna, że przetwarzanie Jej dotyczących danych osobowych narusza przepisy RODO;
żadnej osobie, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu nie przysługuje:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
21. Załączniki do zapytania ofertowego:
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. (RODO)
22. Informacje dodatkowe
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy PZP. Zamawiający stosuje Regulamin udzielania zamówień publicznych w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie.
W sprawach nieuregulowanych w zapytaniu ofertowym Zamawiający stosuje przepisy Kodeksu Cywilnego.
Złożenie Zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne
z udzieleniem zamówienia przez Zamawiającego (nie rodzi obowiązku zawarcia umowy).
ZAŁĄCZNIKI: