Numer zamówienia OZ.271.298.2018.MZY
ZAPYTANIE OFERTOWE
na podstawie art. 4 pkt 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
(Dz. U. z 2018 r.poz. 1986)
na Zakup materiałów biurowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie z dostawą i wniesieniem.
Zamawiający – Gmina Miejska Kraków - Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
zaprasza do złożenia ofert.
1. Dane Zamawiającego:
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków.
Umowa zawierana będzie w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Kraków z siedzibą w Krakowie,
Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków
REGON: 351554353 NIP: 676-101-37-17
Dane do kontaktów służbowych z Grodzkim Urzędem Pracy w Krakowie:
tel. /12/ 68-68-000,
fax: /12/ 645-12-70,
e-mail: grodzki@gupkrakow.pl,
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28,
godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:45 – 14:45.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakup materiałów biurowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie z dostawą i wniesieniem.
Miejsce dostawy: ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków.
Wykonawca dostarczy zamówione materiały biurowe, swoim transportem, do siedziby Zamawiającego w godz. 7.45 – 14.45 w dniach od poniedziałku do piątku oraz wniesie do miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego.Wykonawca zobowiązuje się pokryć wszelkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia.
Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30190000-7 Różny sprzęt i materiały biurowe.
Termin ważności artykułów( przydatności do użycia) musi wynosić minimum 6 miesięcy od daty dostawy danej partii do siedziby Zamawiającego.
Artykuły, o których mowa w ofercie cenowej winny posiadać najwyższą jakość, sprawność oraz wydajność.
Materiały muszą być dopuszczone do obrotu na rynku krajowym. W załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego podano szczegółowy opis materiałów spełniających wymogi jakościowe stawiane przez Zamawiającego*.
* Pojawiające się w opisie przy niektórych pozycjach wskazania znaków towarowych lub producentów mają charakter przykładowy i określają jedynie klasę i standard zamawianych wyrobów. Zamawiający dopuszcza w tych przypadkach rozwiązania równoważne wskazaniom zawartym w załączniku nr 1, przy czym nie mogą być gorsze od określonych w zestawieniu Zamawiającego. Wykonawca powołując się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania odnoszące się do parametrów oraz cech technicznych i jakościowych możliwych do zastosowania w urządzeniach wskazanych producentów.
W przypadku wątpliwości na etapie oceny oferty, co do jakości oferowanych materiałów, Zamawiający będzie korzystał z uprawnienia do postępowania wyjaśniającego celem ustalenia zgodności produktu z wymaganiami Zamawiającego.
3. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, by wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło w terminie do 15.11.2018r..
4. Warunki udziału w postępowaniu:
Nie ustanowiono warunków udziału w postępowaniu.
5. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert uznanych za ważne, spełniających wymogi formalne.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: cena (brutto) - 100% znaczenia.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
Sposób oceny ofert:
W kryterium ceny punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:
Ocena punktowa = ( najniższa cena brutto spośród ważnych i nieodrzuconych ofert / cena brutto badanej oferty ) x 100
Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
6. Opis sposobu obliczania ceny ofert:
Cena oferty będzie obliczona, jako całkowita cena brutto ( z obowiązującym podatkiem od towarów i usług).
Cena oferty będzie uwzględniać wszystkie zobowiązania i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.Ewentualne zniżki, upusty, rabaty itp. muszą być zawarte w cenie oferty.
Cena oferty będzie wyrażona liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku ( brutto ).
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą cena lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
7. Zmiana treści zapytania ofertowego:
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego.
Zmiana treści Zapytania ofertowego zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronach internetowych:
i będzie wiążąca dla Wykonawców.
8. Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego:
Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że Wykonawca zwróci się o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego nie później niż do dnia 24.10.2018 r., w jednej z form o których mowa w pkt 11.
Treść pytań wraz z wyjaśnieniami treści Zapytania ofertowego zostaną zamieszczone na stronach internetowych:
i będzie wiążąca dla Wykonawców.
9. Termin, do którego należy składać oferty:
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26.10.2018 r. do godz. 10:00
Termin otwarcia ofert: niezwłocznie po upływie terminu składania ofert.
10. Opis sposobu przygotowania ofert:
Wykonawcy zobowiązani są:
zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym (i załącznikach) i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie;
Jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polski, strony oferty powinny być ponumerowane i zaparafowane przez Wykonawcę;
Ewentualne poprawki w treści oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy;
Oferta powinna być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy;
Integralną częścią oferty jest :
-Szcegółowy opis przedmiotu – stanowiący Załącznik nr 1 podpisany przez uprawnione osoby do reprezentowania Wykonawcy do Zapytania ofertowego,
-Formularz ofertowy – stanowiący Załącznik nr 2 wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby do reprezentowania Wykonawcy do Zapytania ofertowego,
-Wzór Kosztorysu ofertowego – stanowiący Załącznik nr 3 wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby do reprezentowania Wykonawcy do Zapytania ofertowego,
-Parafowany i podpisany przez uprawnione osby do reprezentowania Wynkonawcy Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 wraz z załącznikiem nr 5 do Umowy (RODO),
-Aktualny na dzień składania ofert odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP, chyba że Wykonawca wskaże dostęp do w/w dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, Zamawiający pobierze je samodzielnie,
-Pełnomocnictwa do złożenia oferty/zawarcia umowy (jeśli dotyczy);
Oferty nie zawierające wymaganych załączników wypełnione w sposób niezgodny z treścią Zapytania ofertowego – zostaną odrzucone;
Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie, pod warunkiem że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku Wykonawca powinien dodatkowo umieścić na zmienionej ofercie informację: „Zmiana oferty”;
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych;
Ofertę można złożyć w jednej z form o których mowa w pkt 11.
Wykonawca może przed upływem terminu do złożenia oferty wycofać złożoną ofertę.
11. Sposób porozumiewania się stron:
Oferty oraz innego rodzaju korespondencję należy przekazywać do Zamawiającego
w jednej z poniższych form:
Sposób przygotowania i składania ofert w formie pisemnej:
............................................
nazwa i adres Wykonawcy
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
ul. Wąwozowa 34
31-752 Kraków
Oferta szkoleniowa
Zakup materiałów biurowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie z dostawą i wniesieniem.
Nie otwierać przed dniem 26.10.2018 r. do godz. 10:00
Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu do składania ofert w uzasadnionych przypadkach, jednocześnie udostępniając informację o przedłużeniu terminu do składania ofert na stronach internetowych:
i będzie to wiążąca dla Wykonawców.
12. Zamawiający :
Wyjaśnienia Wykonawcy nie mogą prowadzić do zmiany treści oferty.
13. Zamawiający odrzuca ofertę :
Oferty odrzucone, nie będą podlegały punktacji.
14. Zamawiający unieważnia postępowanie:
15. Wynik postępowania:
Po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający zamieści zawiadomienie o wyniku postępowania na stronach internetowych:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert.
16. Osoby wyznaczone do kontaktów:
W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
Pan Tomasz Węgrzyn – tel. (12) 68 68 223.
W sprawach dotyczących procedury :
Pani Helena Skubis – tel.(0-12) 68 68 217.
17. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione przed zawarciem umowy:
Umowa wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności,
Umowa zostanie podpisana w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania,
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie 3 dni od dnia ogłoszenia protokołu z przeprowadzonego Zapytania ofertowego na stronie www.gupkrakow.pl oraz https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28z w siedzibie Zamawiającego.
19. Załączniki do zapytania ofertowego:
20. Informacja dotycząca ochrony danych osobowych w Grodzkim Urzędzie Pracy przeznaczona dla Wykonawcy:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
21. Informacje dodatkowe:
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy PZP. Zamawiający stosuje Regulamin udzielania zamówień publicznych w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie. W sprawach nieuregulowanych w Zapytaniu ofertowym Zamawiający stosuje przepisy Kodeksu Cywilnego.
Złożenie Zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne
z udzieleniem zamówienia przez Zamawiającego (nie rodzi obowiązku zawarcia umowy).
Zamawiający informuje, iż składanie ofert jest dobrowolne i nie rekompensuje żadnych kosztów sporządzenia oferty.
ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zapytania ofertowego
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
Załącznik nr 3 - Wzór kosztorysu ofertowego