Kraków, dnia 20 września 2018 r.
Numer zamówienia OZ.271.274.2018.MZY.Szkol.Ind.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie szkolenia dla jednej osoby bezrobotnej pod nazwa:
„Tester manualny”
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert
1. Dane Zamawiającego:
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków
Umowa zawierana będzie w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Kraków z siedzibą w Krakowie,
Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków
REGON: 351554353 NIP: 676-101-37-17
Dane do kontaktów służbowych z Grodzkim Urzędem Pracy w Krakowie
tel. /12/ 68-68-000,
fax: /12/ 645-12-70
e-mail: grodzki@gupkrakow.pl
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28
godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:45 - 14:45
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: usługa szkoleniowa - wykonanie 104 godzin (godziny zegarowe) szkolenia dla jednej osoby bezrobotnej pod nazwą: „Tester manualny”.
Miejsce szkolenia: Polska (w przypadku szkolenia poza Krakowem, należy w osobnej pozycji kosztorysu podać koszt zakwaterowania, wyżywienia – jeżeli Wykonawcy to zapewniają)
3. Termin wykonania zamówienia:
rozpoczęcie kursu - najbliższy możliwy, jednak zakończenie kursu powinno nastąpić do końca października 2018 r.
4. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez odpowiedni Wojewódzki Urząd Pracy, posiadają pozwolenie na prowadzenie szkoleń w ramach wpisu do: ewidencji rejestru działalności gospodarczej/KRS
5. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający oceni oferty i wybierze najkorzystniejszą ofertę z ofert uznanych za ważne
i spełniające wymogi formalne.
Podstawowym i najważniejszym kryterium oceny ofert będzie kryterium CENY(brutto) - 100% znaczenia=100 punktów.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
6. Opis sposobu obliczania ceny ofert
W kryterium ceny, punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:
Ocena punktowa oferty =
oferta z najniższą ceną brutto wśród ofert ważnych i nieodrzuconych
cena brutto badanej oferty , a wynik x 100
Cena oferty (brutto) będzie wyrażona liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, również zapisana słownie.
Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego), podać cenę do porównania ofert - liczbowo, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku i zapisać cenę słownie – wartość brutto.
Stawka podatku VAT – zwolniony
Cena oferty będzie uwzględniać wszystkie zobowiązania i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Ewentualne zniżki, rabaty , upusty,itp. muszą być zawarte w cenie oferty.
Cena oferty będzie określona wyłącznie w złotych polskich. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej.
7. Zmiana treści zapytania ofertowego
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego.
Zmiana treści Zapytania ofertowego zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronach internetowych:
i będzie wiążąca dla Wykonawców.
8. Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego
Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że Wykonawca zwróci się o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego nie później niż do dnia 25.09.2018 r., w jednej z form o których mowa
+w pkt 11.
Treść pytań wraz z wyjaśnieniami treści Zapytania ofertowego zostaną zamieszczone na stronach internetowych:
i będzie wiążąca dla Wykonawców.
9. Termin, do którego należy składać oferty
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.09.2018 r. do godz. 12:00
Termin otwarcia ofert: niezwłocznie po upływie terminu składania ofert.
10. Opis sposobu przygotowania ofert
Wykonawcy zobowiązani są:
zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym (i załącznikach) i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie:
Jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polski, strony oferty powinny być ponumerowane i zaparafowane przez Wykonawcę,
Ewentualne poprawki w treści oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy,
Oferta powinna być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy,
Integralną częścią oferty jest wypełniony Formularz ofertowy – stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego oraz Wzór Umowy – stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego wraz z załącznikiem nr 6 do Umowy (RODO). Oferty nie zawierające wymaganych załączników wypełnione w sposób niezgodny z treścią Zapytania ofertowego bądź nieuzupełnione – zostaną odrzucone,
Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie, pod warunkiem że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku Wykonawca powinien dodatkowo umieścić na zmienionej ofercie informację: „Zmiana oferty”,
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
Ofertę można złożyć w jednej z form o których mowa w pkt 11.
Dokumenty jakie winna zawierać oferta:
1) Formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego,
2) Nazwę szkolenia i program szkolenia z podanymi: celem szkolenia, wymaganiami wstępnymi dla kandydatów na szkolenie (jeżeli są przewidziane) i opisem sposobu sprawdzania nabytej wiedzy, w tym niezbędnych egzaminów (jeżeli są przewidziane);
3) Wykaz kadry szkoleniowej z opisem jej kwalifikacji zawodowych;
4) Wykaz materiałów szkoleniowych: w szczególności materiałów przekazanych uczestnikowi szkolenia na własność, niezbędnej literatury, oraz innych środków dydaktycznych niezbędnych
w celu prawidłowej realizacji zamówienia, których uczestnicy szkolenia nie otrzymują na własność,
5) Opis miejsca szkolenia: w tym opis sali szkoleniowej i jej wyposażenia niezbędnej
w celu prawidłowej realizacji zamówienia - zapewnienie dostępu do komputera w czasie szkolenia oraz opis zaplecza socjalnego i sanitarnego;
6) Szczegółowy harmonogram szkolenia - tygodniowy wymiar godzin nie może być krótszy niż 25 godzin zegarowych, wg schematu: dzień, miesiąc, miejsce szkolenia, nr sali, godziny szkolenia od – do, czas trwania szkolenia w godzinach zegarowych wliczając przerwy, temat i rodzaj zajęć, ilość godzin dydaktycznych zajęć zgodnie z programem, imię i nazwisko wykładowcy/ców (instruktora/rów);
7) Wzór ankiety ewaluacyjnej;
8) Wzory wydawanych zaświadczeń i certyfikatów;
9) Parafowany wzór umowy wraz z załącznikiem nr 6 do Umowy (odnośnie RODO)
10) Szczegółowa kalkulacja kosztów szkolenia (np. koszty wynagrodzenia wykładowców, koszty eksploatacji sal wykładowych, koszty wykonania części praktycznej szkolenia, koszty środków
i materiałów dydaktycznych, koszty nadzoru nad kursem, koszt ewentualnego ubezpieczenia NNW kursanta – jeśli dotyczy, koszt ewentualnego zakwaterowania i wyżywienia (jeśli dotyczy) oraz cenę szkolenia ogółem i cenę osobogodziny;
11) Wpis: do RIS lub inny dokument równoważny na potwierdzenie warunku;
12) Odpis: z właściwego rejestru (np.:KRS) lub z CEiIDG.
11. Sposób porozumiewania się stron
Oferty oraz innego rodzaju korespondencję należy przekazywać do Zamawiającego
w jednej z poniższych form:
Sposób przygotowania i składania ofert w formie pisemnej:
…...................................................................
…...................................................................
nazwa i adres Wykonawcy
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
ul. Wąwozowa 34
31-752 Kraków
Oferta szkoleniowa:
„Tester manualny”
Nie otwierać przed dniem 27.09.2018 r. do godz. 12:00
12. Zamawiający nie uwzględni ofert:
• Wykonawców, którzy złożą więcej niż jedną ofertę w prowadzonym postępowaniu,
• Nieodpowiadających warunkom postępowania,
• Nieodpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia,
• Złożonych po terminie.
13. Wynik postępowania
Po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający zamieści zawiadomienie o wyniku postępowania na stronach internetowych:
• www.gupkrakow.pl
• https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28
14. Osoby wyznaczone do kontaktów:
W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
Pani Małgorzata Zyzik – tel. (12) 68 68 217
15. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione przed zawarciem umowy
Nie przewidziano.
16. Obowiązki w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie RODO
1) Ilekroć w Zapytaniu ofertowym jest mowa o RODO, należy przez to rozumieć: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
2) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno - prawnych związanych z udziałem
w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO,
w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (por. art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Zamawiający informuje, iż treść oświadczenia została ujęta przez Zamawiającego we wzorze Formularza Ofertowego – pkt 14.
W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
17. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
18. Załączniki do zapytania ofertowego
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. (RODO)
19. Informacje dodatkowe
Złożenie Zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne
z udzieleniem zamówienia przez Zamawiającego (nie rodzi obowiązku zawarcia umowy).
Oferty Wykonawców uzyskane w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe mogą stanowić podstawę do udzielenia zamówienia albo być podstawą do dalszych negocjacji.
ZAŁĄCZNIKI: