Numer zamówienia OZ.271.217.2018.MZY.Szkol.Ind.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie szkolenia dla jednej osoby bezrobotnej pod nazwa:
"Bezlakierowe usuwanie wgnieceń metodami PDR "
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert
1. Dane Zamawiającego:
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków
Umowa zawierana będzie w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Kraków z siedzibą w Krakowie,
Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków
REGON: 351554353 NIP: 676-101-37-17
Dane do kontaktów służbowych z Grodzkim Urzędem Pracy w Krakowie
tel. /12/ 68-68-000,
fax: /12/ 645-12-70
godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:45 - 14:45
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: usługa szkoleniowa - wykonanie 80-godzinnego (godziny dydaktyczne) szkolenia dla jednej osoby bezrobotnej pod nazwą: "Bezlakierowe usuwanie wgnieceń metodami PDR".
Miejsce szkolenia: Polska (w przypadku szkolenia poza Krakowem, należy w osobnej pozycji kosztorysu podać koszt zakwaterowania, wyżywienia – jeżeli Wykonawcy to zapewniają)
3. Termin wykonania zamówienia:
rozpoczęcie kursu - nie wcześniej niż od dnia 20 sierpnia 2018 r.
4. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez odpowiedni Wojewódzki Urząd Pracy, posiadają pozwolenie na prowadzenie szkoleń w ramach wpisu do: ewidencji rejestru działalności gospodarczej/KRS
5. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający oceni oferty i wybierze najkorzystniejszą ofertę z ofert uznanych za ważne i spełniające wymogi formalne.
Podstawowym i najważniejszym kryterium oceny ofert będzie kryterium CENY(brutto) - 100% znaczenia/100 punktów.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
6. Opis sposobu obliczania ceny ofert
W kryterium ceny, punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:
Ocena punktowa oferty =
oferta z najniższą ceną brutto wśród ofert ważnych i nieodrzuconych
cena brutto badanej oferty , a wynik x 100
Cena oferty (brutto) będzie wyrażona liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, również zapisana słownie.
Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego), podać cenę do porównania ofert liczbowo w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku i zapisać słownie – wartość brutto.
Stawka podatku VAT – zwolniony
Cena oferty będzie uwzględniać wszystkie zobowiązania i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Ewentualne zniżki, rabaty , upusty,itp. muszą być zawarte w cenie oferty.
Cena oferty będzie określona wyłącznie w złotych polskich. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej.
7. Zmiana treści zapytania ofertowego
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego.
Zmiana treści Zapytania ofertowego zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronach internetowych:
i będzie wiążąca dla Wykonawców.
8. Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego
Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że Wykonawca zwróci się o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego nie później niż do dnia 23.07.2018 r., w jednej z form o których mowa w pkt 11.
Treść pytań wraz z wyjaśnieniami treści Zapytania ofertowego zostaną zamieszczone na stronach internetowych:
i będzie wiążąca dla Wykonawców.
9. Termin, do którego należy składać oferty
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.07.2018 r. do godz. 12:00
Termin otwarcia ofert: niezwłocznie po upływie terminu składania ofert.
10. Opis sposobu przygotowania ofert
Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym (i załącznikach) i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
Jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polski, strony oferty powinny być ponumerowane i zaparafowane przez Wykonawcę;
Ewentualne poprawki w treści oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Oferta powinna być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Integralną częścią oferty jest wypełniony Formularz ofertowy – stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego oraz Wzór Umowy – stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego wraz z załącznikiem nr 6 do Umowy (RODO). Oferty nie zawierające wymaganych załączników wypełnione w sposób niezgodny z treścią Zapytania ofertowego bądź nieuzupełnione – zostaną odrzucone.
Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie, pod warunkiem że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku Wykonawca powinien dodatkowo umieścić informację „Zmiana oferty”.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Ofertę można złożyć w jednej z form o których mowa w pkt 11.
Dokumenty jakie winna zawierać oferta:
11. Sposób porozumiewania się stron
Oferty oraz innego rodzaju korespondencję należy przekazywać do Zamawiającego
w jednej z poniższych form:
Sposób przygotowania i składania ofert w formie pisemnej:
…...................................................................
…...................................................................
nazwa i adres Wykonawcy
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
ul. Wąwozowa 34
31-752 Kraków
Oferta szkoleniowa:
„Bezlakierowe usuwanie wgnieceń metodami PDR”
Nie otwierać przed dniem 27.07.2018 r. do godz. 12:00
_________________________________________________________________________________
12. Zamawiający nie uwzględni ofert:
13. Wynik postępowania
Po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający zamieści zawiadomienie o wyniku postępowania na stronach internetowych:
14. Osoby wyznaczone do kontaktów:
W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
Pani Małgorzata Zyzik – tel. (12) 68 68 217
15. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione przed zawarciem umowy
Nie przewidziano.
16. Obowiązki w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie RODO
W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
17. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Jej dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Jej danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy ta osoba uzna, że przetwarzanie Jej dotyczących danych osobowych narusza przepisy RODO;
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
18. Załączniki do zapytania ofertowego
• Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego (wypełniony)
• Wzór umowy – załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego wraz z załącznikiem nr 6 do Umowy - Informacja dotycząca stosowania art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. (RODO)
19. Informacje dodatkowe
Złożenie Zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne
z udzieleniem zamówienia przez Zamawiającego (nie rodzi obowiązku zawarcia umowy).
Oferty Wykonawców uzyskane w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe mogą stanowić podstawę do udzielenia zamówienia albo być podstawą do dalszych negocjacji.
ZAŁĄCZNIKI