W zakresie dostępności architektonicznej:
1. przestrzenie komunikacyjne budynków posiadają bariery pionowe (komunikacja pozioma możliwa bez barier),
2. brak urządzeń lub zastosowanych środków technicznych i rozwiązań architektonicznych w budynku, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń: brak wind, drzwi otwierane ręcznie na zewnątrz,
3. informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynku, tylko przez dyżurującego pracownika,
4. zapewnienie osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ich uratowania w inny sposób - brak komunikatów dźwiękowych, są oznaczenia dróg ewakuacyjnych,
W zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej:
1. obsługa z wykorzystaniem środków wspierających komunikowanie się : zainstalowany domofon, który umożliwia osobie niepełnosprawnej komunikację głosową z poszczególnymi grupami przedszkolnymi,
2. instalacja urządzeń lub innych środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących - brak,
3. zapewnienie na stronie internetowej informacji o zakresie działalności przedszkola - brak udogodnień,