Sekretariat Bursy przyjmuje codziennie w godzinach od 7.00 – 15.00
Telefon kontaktowy 12 422-86-68; lub 12 427-10-65
Dyrektor Bursy przyjmuje strony w poniedziałki i środy w godz.od 10.00 - 12.00 lub w innych dniach i godzinach ustalonych telefonicznie z osobą zainteresowaną.
Rodzice mogą uzyskać informacje:
a/ od wychowawców w sprawach zdrowotnych i wychowawczych codziennie w godzinach pracy wychowawców, a najlepiej w godz. od 14.00-20.00.
budynek A tel. 12 432-76-80 wewnętrzny 15,
budynek B tel. 12 432-76-70 wewnętrzny 17,
budynek D tel. 12 422-86-68 wewnętrzny 21,
budynek przy ul. Rzeźniczej 4 tel. 12 422-03-17,
b/ od kierownika żywienia w sprawach żywieniowych młodzieży, tel. 12 422-86-68 wewnętrzny 13,
c/ od sekretarza w sprawach zameldowania, wymeldowania, wydania zaświadczenia o pobycie ucznia w bursie, tel. 12 422-86-68 wewnętrzny 18,
d/ od pracownika ekonomicznego w sprawach wysokości opłaty za pobyt w bursie za dany miesiąc w związku ze zgłoszoną nieobecnością dziecka w bursie tel. 12 422-86-68 wewnętrzny 22.
Sekretarz placówki udziela też informacji o warunkach przyjęcia młodzieży do bursy.
Wymiana informacji z podmiotami zewnętrznymi:
1/ Do przekazywania informacji w sprawach finansowych placówki upoważniony jest główny
księgowy i dyrektor placówki.
2/ Informacji w sprawach płac, ZUS może udzielić osobie zainteresowanej pracownik ds płacowych.
3/ w sprawach technicznych budynków i ich zabezpieczenia udziela kierownik gospodarczy i dyrektor.
4/ Informacji w zakresie żywienia młodzieży i organizacji pracy kuchni udziela kierownik stołówki i dyrektor.
5/ Ogólnych informacji o organizacji i pracy placówki udziela sekretarz placówki i dyrektor.
5/ Informacji dla mediów może udzielać tylko dyrektor placówki lub wyznaczony pracownik po wcześniejszym omówieniu i ustaleniu tematu rozmowy.
Przy udzielaniu informacji pracownicy są zobowiązani do przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych
Składanie Skarg i wniosków
1. Skargi lub wnioski składa się w formie pisemnej lub ustnej w sekretariacie lub u wychowawców Bursy.
2. Skarga lub wniosek złożony ustnie jest spisany przez osobę przyjmującą na formularzu "Protokół przyjęcia skargi ustnej’"
3. Przyjęte skargi i wnioski są rejestrowane niezwłocznie w Rejestrze skarg i wniosków w sekretariacie Bursy.
4. Skargę lub wniosek załatwia się bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni, licząc od dnia wpłynięcia.
5. Jeżeli załatwienie skargi lub wniosku wymaga uprzedniego zbadania i wyjaśnienia sprawy, zebranie dodatkowych materiałów niezbędnych do rozstrzygnięcia, sprawę załatwia się bez zbędnej zwłoki w terminie do 1-go miesiąca.
6. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn nie jest możliwe rozpatrzenie skargi lub wniosku w jednym z wyżej wymienionych terminów, zawiadamia się wnoszącego pisemnie o istniejącej sytuacji.
Praca w Bursie
Nabór pracowników na wolne stanowiska urzędnicze odbywa się w drodze konkursu. Informację podaje się do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie ogłoszenia o konkursie w Biuletynie Informacji Publicznej .
Ostatni nabór na stanowisko głównego księgowego odbył się maju 2012 r.
Nabór pracowników na stanowiska obsługi podaje się do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie ogłoszenia naboru na tablicy ogłoszeń w Bursie oraz zgłoszenie do Urzędu Pracy. Informacja o naborze zawiera:
1/ opis stanowiska pracy,
2/ określenie wymagań związanych ze stanowiskiem pracy zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które dodatkowe,
3/ Wskazanie zakresu zadań i obowiązków wykonywanych na danym stanowisku,
4/ wskazanie wymaganych dokumentów.
5/ Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Z kandydatami na wolne stanowiska pracy przeprowadza się rozmowę kwalifikacyjną według ustalonych kryteriów. Z przeprowadzonego naboru sporządzany jest protokół.
Ostatni nabór na stanowiska obsługi odbył się w 2021 r.